Оформити заявку

Роль PR в бізнесі. Види PR

Роль PR в бізнесі. Види PR - Фото 1
Katerina
21/05/2021
Время чтения: 2 м

PR – це формування думки суспільства, породження репутації і регулювання нею в компанії. Саме ця сфера повинна допомогти зробити діалог компанії і клієнтів ефективним. PR є ланцюгової сферою, яка складається з систематичності акцій.

Області PR в бізнесі

Перш за все, мова йде про благодійність, яка допомагає підтримувати освітні програми. Окремою сферою став також фінансовий зв’язок, проте основний дохід можуть контролювати тільки великі фонди.

Обов’язки PR-фахівців:

  • виявлення рівня відносин до компанії з боку влади, законодавців, фінансових аналітиків, а також вкладників;
  • поради щодо схем спілкування;
  • допомога у формуванні листів;
  • результативність домовленостей про зустрічі, підготовка матеріалів для конференцій;
  • створення прес-релізів, відповіді виданням.

Відмінність PR від реклами

Особливість реклами полягає в постійній роботі з покупками і продажами, а PR відповідає за спілкування компанії. Якщо говорити про маркетинг, то PR використовується в будь-якій стратегії цієї області – назва продукції і її упаковка, виявлення вартості, продаж, розподіл і надання послуг після угоди.

Також важливо відзначити, що вони пов’язані між собою, оскільки деякі PR-програми містять багато реклами, а рекламні кампанії містять технології PR.

Кольори PR

Public Relations, в більшості випадків, ділиться на кольори. Спочатку був присутній лише “чистий” (білий) і “брудний” (чорний) PR, але на сьогоднішній день до палітри додалися інші кольори.

Білий PR – це чесна і прозора інформація з перевіреними даними.

Чорний PR – це дискредитація, знищення конкурентів, створення заяв, які ображають і несуть небезпеку для компанії.

Сірий PR – це реклама, яка не розкриває своє джерело, і вид непрямого чорного піару.

Жовтий PR – це використання образливих елементів, наприклад, інтимні фото.

Рожевий PR – це реклама, яка ґрунтується на технології міфів і легенд.

Коричневий PR – це реклама, під час якої використовується забарвлення мілітарі, наприклад, вживання військової форми.

Зелений PR – це соціальна реклама, в якій акцентують увагу на екологічну чистоту продукції.

Золотий PR – це реклама, яка намагається створити імідж бренду, відштовхуючись від його вартості.