Оформити заявку

Робота з великими масивами даних в Google Adwords

admin
13/09/2013
Время чтения: 3 м

У сьогоднішній статті мова піде про роботу з великими масивами даних. Хочу поділитися з вами особистим досвідом. Вважаю, що ці методики будуть дуже корисні тим, хто налаштовує кампанії Adwords для великих інтернет-магазинів з широким товарним асортиментом.

Коли я прийшов на роботу до компанії Seomarket, мене шокували акаунти, з якими мені треба було працювати. Тут були мільйони ключових фраз і десятки тисяч груп оголошень, і без чіткої автоматизації процесу, внесення правок і змін перетворювалося на важку рутину, що забирає величезну масу часу!

111

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розглянемо, як же слід оперативно вносити зміни і працювати з такою махиною. Насамперед, слід завантажити і встановити редактор Adwords Editor. У докладний опис вдаватися не буду, оскільки для більшості з вас, шановні колеги, це далеко не новина.

А тепер увага! Відкрию вам досить просту, але, в той же час, геніальну річ! Це поєднання клавіш «Ctrl + H» і «Ctrl + Shift + H». За допомогою першої комбінації ми здійснюємо операцію знайти і замінити, другий – додаємо текст “до” або “після”. Ви навіть не уявляєте собі, наскільки ці прості комбінації полегшать процес управління в Adwords Editor.

Наприклад, нам потрібно змінити слова з будь-якої відповідності в широко-модифіковану. Слід натиснути «Ctrl + Shift + H», потім додати перед усіма запитами “+”, потім натискаємо «Ctrl + H» і міняємо «пробіл» на «+ пробіл» і – вуаля ! Всі виділені слова стають широко-модифікованими, тільки пам’ятайте, що потрібно вибрати тип відповідності, як широкий.

Дані поєднання клавіш також будуть вам корисні для створення облікового запису для великого інтернет-магазину, який має філії в багатьох містах (наприклад, в кожному обласному центрі). У вас з’явиться необхідність додавання назв цих міст до загальних запитів. Наприклад, є загальний запит “купити ноутбук”, а нам слід згенерувати запити “купити ноутбук Львів”, “купити ноутбук Запоріжжя” і т.д. Звичайно, дану операцію можна зробити і вручну, але не в тому випадку, коли у вас більше сотні ключових слів.

Знову ж таки, в цьому випадку нам на допомогу приходять чудо-комбінації «Ctrl + H» і «Ctrl + Shift + H». За допомогою «Ctrl + Shift + H» ми можемо додати в кінці загального запиту назву міста, а за допомогою «Ctrl + H» будемо міняти його на необхідне місто, при цьому, останню дію також можна використовувати як в тексті оголошень, так і в назві груп. Раджу вам також додавати назви виключених для певної кампанії локацій в мінус слова.

Крім усього вищеописаного, для простоти складання оголошень для великої кількості груп, а конкретніше, введення урлів посадочних сторінок в оголошеннях, радимо шукати логіку в цих урлах і для різних категорій товарів і регіонів використовувати «Ctrl + H», що дозволить заощадити ваш час.

І на завершення цієї статті, поділюся з вами важливою інформацією, яка була виявлена ​​під час роботи в контекстній рекламі з одним з найбільших інтернет-магазинів України. Ні для кого не секрет, що у Google Adwords присутній ліміт кількості слів на аккаунт – 5 млн. Далеко не всі досягали його. Я досяг його, маючи в акаунті 3 млн слів. У мене була паніка, тому що потрібно постійно було додавати різні акції, а слова просто неможливо було додати.

Згодом мною були з’ясовані такі фактори впливу на ліміт ключових слів:

  • на ліміт впливають мінус-слова;
  • на ліміт впливають всі (!) слова, коли-небудь додані до облікового запису.

Абсолютно вірно, панове, ви мене правильно зрозуміли, слова вилучені теж враховуються, з чого випливає, що поміняти відповідність лімітованого акаунта неможливо, а видалення будь-якої кількості слів не надасть вам можливості додавати нові.

В такому випадку вірним виходом із ситуації при досягненні ліміту за ключовими словами буде створення нового облікового запису.

Щиро вірю, що матеріал даної статті допоможе вам менше часу приділяти рутинній роботі, а більше займатися новими можливостями.

Також готовий відповісти на всі ваші запитання і дати консультацію з реклами в Google Adwords.