Оформити заявку

Просування в Instagram в 2021 році

Просування в Instagram в 2021 році - Фото 1
Katerina
17/05/2021
Время чтения: 2 м

Якщо людина почала займатися продажами, стала надавати різного роду послуги, а у нього до цих пір немає бізнес-аккаунта в Instagram, то необхідно його заводити в терміновому порядку. При правильному просуванні своїх товарів або послуг можна отримати:

  • нових клієнтів;
  • збільшення кількості продажів і відсотків доходу;
  • зростання відвідуваності ресурсу;
  • збільшення впізнаваності і лояльності клієнтів.

Коли людина розподіляє фінанси на розкрутку свого бізнесу, то частину з них необхідно виділити під просування і створення сторінки в Instagram. У цьому місці можна продавати, розвивати власний бренд або запускати рекламну кампанію.

Особливості розкрутки в Instagram в 2021 році

Зовнішній вигляд

Перш за все, люди в інтернеті дивляться на дизайн сторінки, тому необхідно зробити її більш природною і привабливою. Якщо оформлення буде якісним, то збільшиться шанс знайти нового клієнта. Необхідно виділити кошти на фотографа, на оформлення стрічки і підготовку візуальних макетів для рекламної кампанії.

Інформаційний контент

Дуже важливо писати про те, що цікаво читачеві. Потрібно обговорювати актуальні теми, збільшувати зацікавленість останніми трендами. Також можна ділитися важливими змінами в своєму житті або різними подіями.

Хештеги

Хештеги, як і завжди, допомагають:

  • збільшити кількість охватів;
  • влаштовувати конкурси;
  • робити хештеги для різних категорій;
  • заманювати нових людей на свій профіль.

Необхідно розміщувати до 30 різних хештегів, щоб точно потрапити в свою цільову аудиторію.

Stories

Для того, щоб подати цікавий і важливий матеріал, люди створюють контент-плани, наймають спеціальних сторімейкеров і сценаристів.

Особливості stories:

  • допомагають продавати швидше і якісніше, ніж пости;
  • підвищують число охватів;
  • дозволяють починати прямі ефіри і підключати до них учасників;
  • надають можливість дізнатися про напрямок роботи людини.

На думку фахівців, в 2021 році збільшилася зацікавленість до stories в Instagram.

Таргетована реклама

Після створення профілю необхідно запустити рекламну кампанію, яку повинен налаштувати професійний таргетолог. Саме він зможе випробувати макети і різну цільову аудиторію. Таргет в наші дні став головним джерелом трафіку.

Конкурси

Необхідно створювати власні конкурси, розігрувати свої послуги або товари. Також важливо не перевантажувати користувачів важкими правилами конкурсу.