Оформити заявку

Пошукові запити і їх частотність

Пошукові запити і їх частотність - Фото 1
Katerina
20/05/2021
Время чтения: 2 м

Пошуковий запит – це необхідне питання, відповідь на яке людина хоче знайти в інтернеті. Частотність запиту пояснюється темою і видом діяльності бізнесу, а також локацією, сезоном і системою пошуку.

Типи ключових фраз відповідно до кількості введень в пошуку

Якщо дивитися з боку SEO, то вони бувають у відповідності до розділів з частотності – тобто, за параметром, який говорить про частоту введеного запиту.

Запит буває:

  • низькочастотний – кількість показів становить до 100 на місяць;
  • середньочастотний – до 1 тисячі на місяць;
  • високочастотний – від 1 тисячі на місяць.

Запити з низькою частотністю

 

Такі запити люди вводять в пошуку до 100 разів на місяць. Проте, кожен ресурс визначає сам частоту своїх запитів. Перевага таких питань полягає у тому, що вони є найбільш конкретними.

Просувати такі запити можна, створюючи відповідний контент. Для цього необхідно писати статті і новинні тексти, робити картки товарів, які напевно зможуть допомогти користувачеві.

Запити з середньою частотністю

 

Такі ключові фрази користувачі вписують до 1 тисячі разів на місяць. Вони є популярніше, якщо порівнювати із запитами з низькою частотою. А якщо застосовувати відразу дві групи, то можна отримати багато відвідувань, не вкладаючи в це велику суму грошей.

Запити з високою частотністю

 

Такі запити вводяться в пошуку більше 1 тисячі разів на місяць. У такому вигляді фраз знаходяться інформаційні, комерційні і навіть брендові запити з великим трафіком. Проте, вони – найдорожчі і мають не найвищу конверсію.

Найпідходящі для розкрутки запити

 

Найкращими для розкрутки є запити з низькою і високою частотою пошуку. Проте, кожен сайт вибирає вид запиту для себе самостійно. Якщо сайт – абсолютно новий, то спочатку потрібно працювати з низькочастотними запитами, поступово переходячи на наступний рівень.

У тому випадку, якщо сайт зроблений під запити з низькою і високою частотою, то потрібно підключати з високою частотністю.