Оформити заявку

Полуничку замовляли? Еротика в рекламі

admin
10/10/2013
Время чтения: 3 м

Залучення уваги і створення стимулів до здійснення певних дій – одні з найголовніших завдань реклами.
Тому арсенал методів розробників реклами часто включає в себе прийоми, засновані на інстинктах – апелюють до психологічних потреб, що діють на рівні підсвідомості, як найбільш ефективні.

z_22b244abОсновні інстинкти, які експлуатуються для мотивації людей, зробити покупку – інстинкт самозбереження (страх і турбота про здоров’я), інстинкт виживання в групі (наслідування, ієрархія, жадоба влади), а також інстинкт виживання виду (секс, еротика, турбота про дітей).

Сучасна реклама всіляких товарів широкого споживання дуже часто містить в собі елемент еротики – образ сексуальної жінки або напівголого чоловіка. Можливо також використання непрямих еротичних образів – вони можуть бути, імовірно, сексуальними. Часто відсутній прямий зв’язок між темою сексу і рекламованим товаром. Хоча, ефективність еротичного аспекту реклами в просуванні веб-сайту тим вище, чим сильніше відношення рекламованого товару до сексу – прикладом може служити нижня білизнв.

Роль еротичного елемента в такій рекламі – залучити й утримати увагу людини, а також на підсвідомому рівні викликати бажання володіти – як еротичним чином, так і рекламованим товаром.

В інтернеті ефективність реклами, що включає еротику, залежить від безлічі нюансів. Реклама з еротикою по-різному може вплинути на конверсію. Обґрунтовано це тим, що користувач, зайшовши на сайт, перш за все, повинен побачити необхідну йому інформацію, і вже після звернути увагу на рекламу.

Тому реклама, що містить еротику, наприклад, такий поширений її формат, як еротична банерна реклама – не завжди буде позитивно сприйнята з першого погляду, якщо відвідувач шукає інформацію, вкрай далеку від теми сексу. Імовірною реакцією відвідувача в цьому випадку буде відхід з сайту після декількох секунд перебування на ньому, а це дуже негативно позначиться на поведінкових факторах.

Ефективне використання еротичної реклами на сайті має на увазі її доречність в контексті, що розміщується на сторінці інформації. Наприклад, еротичний банер із зображенням сексуальної фігури жінки і рекламуючу дієту для схуднення, буде цілком органічно виглядати на сторінці, присвяченій гімнастики.

Більш того, зацікавленість гімнастикою в нашому прикладі має на увазі прагнення до ідеальної фігури, що може значно підвищити відсоток конверсій. Цілком ймовірно, що відвідувач сайту, ознайомившись з інформацією на сторінці, перейде по банеру, тим самим, покращивши також поведінкові фактори сайту.

Ефективна інтернет-реклама з елементами еротики повинна вписуватися в загальний інформаційний фон сторінки сайту – в такому випадку, це потужній подразник, что привертає мотив зробити активний вплив.

Автор: Сергій Широкун

x_f81c8acdz_4c423d7f20101207190942

Секс,еротика и юмор в рекламе23