Оформити заявку

Оптимізація магазину в інтернеті

Оптимізація магазину в інтернеті - Фото 1
Katerina
24/05/2021
Время чтения: 2 м

Сфера торгівлі в інтернеті розширюється досить стрімко, а, відповідно, зростає і кількість конкурентів. Тому важливо просувати інтернет-магазин, щоб збільшити відвідуваність і число клієнтів. Дуже важливо здійснювати внутрішню оптимізацію сайту.

Причини займатися оптимізацією онлайн-магазину

Для того, щоб магазин приносив продажі, на сайт повинні постійно переходити нові користувачі.

Існують різні способи залучення клієнтів:

  • контекстна і таргетована реклама;
  • ефективні і грамотні публікації в соціальних мережах;
  • публікація оголошень.

Основною метою оптимізації ресурсу є підвищення його видимості в системах пошуку. За допомогою оптимізації можна збільшити позиції площадки і кількість запитів, а також змусити користувачів довше залишатися на сайті.

Зручність інтернет-магазину

Фахівці з оптимізації акцентують особливу увагу на зручність сайту, тому вони враховують деякі аспекти.

Дизайн – може серйозно відбиватися на доходах онлайн-магазину, тому важливо залучити клієнтів зовнішнім виглядом. Потрібно зробити унікальний дизайн, який буде відрізняти ресурс від сайтів інших компаній.

Інтерфейс – повинен бути зрозуміло оформлений, щоб користувачі, які відвідали сайт, змогли звернути увагу на важливі пункти.

Відповідний дизайн для смартфонів – важливо налаштувати магазин в інтернеті для перегляду на невеликих екранах телефонів або планшетів.

Швидкість завантаження – максимальна швидкість прогрузки сайту повинна становити 3 секунди, щоб покупці не були змушені чекати.

Параметри, що впливають на швидкість сайту:

  • швидкість підключення до інтернету у користувача;
  • обсяг інформації на сторінках;
  • час для обробки коду;
  • відстань від сервера до клієнта.

Фахівці ніяк не можуть вплинути на швидкість інтернету у відвідувачів, але вони можуть поліпшити відеоролики, зображення і код магазину. Також вони здійснюють настройку кешу для збільшення завантаження під час повторного відвідування.