Оформити заявку

Новорічний бум, як використовувати його собі на користь?

admin
13/12/2013
Время чтения: 2 м

У передноворічний період у переважної частини населення традиційно підвищуються купівельна активність – практично кожен хоче зробити подарунок своїм родичам, друзям або ж коханим. Саме тому даний часовий проміжок є дуже цінним для маркетологів – слід заздалегідь підготуватися до підвищеного попиту і докласти максимум зусиль для залучення цільової аудиторії і просування сайту в ТОП-10.

Як же виглядає алгоритм дій для власників сайтів, що продають, які бажають підвищити рівень відвідуваності їх веб-сторінок потенційними покупцями під Новий Рік?

Найбільш затребуваними категоріями пропонованих в цей період товарів є косметика, парфумерія, електроніка, весь асортимент іграшок, ювелірні вироби, вишукана білизна і багато інших ексклюзивних речей, недоступних для повсякденного споживчого кошика.

Також обов’язковим моментом передноворічної торгівлі є ув’язка обраної категорії товарів зі всілякими акціями, розіграшами, подарунками, конкурсами та іншими передсвятковими заходами, оскільки вони здатні досить сильно мотивувати клієнта до покупки.

Відмінний засіб просування сайту – активне наповнення контентом. Саме це посприяло впровадженню в Google нового алгоритму пошуку під назвою «Колібрі». Після його введення сайти довгий час не оновлювалися, втратили свої позиції, а переважним становищем почали користуватися ресурси зі свіжим контентом.

Крім цього, підвищився пріоритет контенту з високим ступенем унікальності, що теж можна дуже вигідно використовувати. При цьому, сторінки, які відповідають вищезазначеним вимогам, швидше індексуються пошуковою системою, а це вже можна розглядати, як своєрідний козир для просування ресурсу.

Для завоювання топових позицій у видачі по запитах, що характеризує обраний асортимент товарів, залишається відібрати релевантні ключові слова і створити оптимізований під них текст, причому, чим більше за обсягами, тим краще.

створення унікального контенту

Не слід забувати і про унікальні зображення і відео, що характеризують товар, – вони теж вітаються як пошуковими системами, так і відвідувачами сайту.

Представлений алгоритм нічого нового, по суті, не несе – давно було відомо, що контент повинен бути унікальним і свіжим – просто значимість цих критеріїв в очах пошуковика Google зросла ще більше.

Саме тому власники сайтів, які готові працювати, «закотивши рукава» і наповнювати сайт якісним контентом, можуть отримати шанс зайняти провідні позиції в пошуковій видачі, потіснивши завсідників цих вакантних місць.

Найважливіше – своєчасна ретельна підготовка контенту до поточного свята Нового Року, а також – правильне використання змінених алгоритмів пошуку і підвищених апетитів потенційних покупців на благо сайту, що просувається.