Оформити заявку

Нова технологія від Google AdWords – пошуковий ремаркетинг

admin
07/11/2013
Время чтения: 2 м

Google AdWords – це провідна світова система контекстної реклами, яка не скупляться на розробку нових технологій в даній сфері. Одна з подібних інновацій – це пошуковий ремаркетинг, який на даний момент став доступний і в Україні.

Слід відразу зазначити, що не варто порівнювати принципи роботи пошукового і традиційного ремаркетингу в медійній мережі з тієї причини, що різниця між ними – приблизно така сама, як і між цими двома мережами.

Що являє собою пошуковий ремаркетинг?

Його робота заснована на можливості установки підвищеної ставки за клік, що входить в список ремаркетингу, користувачеві, якому показується оголошення.

Відповідно, можна виділити кілька позитивних моментів його використання:

  • можливість охоплення «теплої» аудиторії, виключаючи продаж в «холодну»;
  • точніше вгадування предметів пошуку користувача.

Наприклад, користувач відвідав розділ вашого туристичного сайту, присвяченого турам замками Великобританії. За деякий час цей відвідувач знову користується пошуком, але вбиває пошуковий запит більш загального плану – тури Великобританією. Завдяки пошуковому ремаркетингу у вас є можливість показати оголошення, що максимально задовольняє запити користувача, оскільки відомо, що він цікавиться замками, зокрема.

Як підключити пошуковий ремаркетинг?

Для підключення пошукового ремаркетингу потрібно перейти в розділ «Загальна бібліотека» в рекламному акаунті і далі в «Аудиторії». У відповідній графі буде видно обсяг цільової аудиторії. Потрібно враховувати, що для списків ремаркетингу, які імпортовані з облікового запису Google Analytics, пошуковий ремаркетинг можливості використовувати немає.

Як налаштувати пошуковий ремаркетинг?

Налаштування пошукового ремаркетингу, тобто вибір відповідного списку ремаркетингу з доступних, а також налаштування і оптимізацію ставок і оголошень. Оголошення, ключові слова і ставки можна використовувати, враховуючи дані про відвідувачів, що заходили на сайт, для тонкого ж налаштування застосовуються списки ремаркетингу.

Зміна ставок

Щоб змінити ставки для ключових слів, слід скористатися інструментом коригування ставок. Можна призначати ставки для існуючих ключових слів для учасників списку ремаркетингу і для списків ремаркетингу в групах оголошень. Щоб звернутися до учасників списку ремаркетингу за допомогою ключових слів, що раніше не застосовувалися, слід копіювати вже існуючу кампанію або ж додати нову.

Для використання в пошуковій мережі списків ремаркетингу для оголошень існують два алгоритма:

  • задіяти ключові слова, які раніше не вживалися, для охоплення користувачів, які відвідали сайт або зробили на ньому конверсії. Такий хід дозволить збільшити кількість продажів в компанії за замовчуванням. Наприклад, можна зробити ставки на слова з більш широким значенням для тих відвідувачів, які вже купували щось на сайті.
  • для охоплення учасників списків ремаркетингу потрібно оптимізувати ставки, а також оголошення для вже існуючих ключових слів. Наприклад, підняти на чверть ставки для тих користувачів, які відвідали сайт протягом останнього місяця, або ж показати змінені оголошення користувачам, що помістили товар у кошик, але не вчинили покупку.

Принцип дії списків ремаркетингу для оголошень у пошуковій мережі

Для використання цієї функції потрібно створити список ремаркетингу і на певні сторінки сайту додати фрагмент коду AdWords, який має назву кодом ремаркетингу. Тег ремаркетингу також можна помістити на всіх сторінках сайту. Даний код повідомлятиме служба AdWords, що в список необхідно вносити кожного відвідувача. При відкритті, наприклад, головної сторінки сайту, файли cookie будуть додані до списку ремаркетинга.

Після розміщення на сайті тега ремаркетингу потрібно додати список ремаркетингу в адаптовану за ключовими словами і ставками для нього групу оголошень. Ці оголошення будуть показані тільки тим, хто вже відвідував сайт.

Перевага пошукового ремаркетингу, в порівнянні зі звичайним розміщенням реклами в пошуку Google, полягає в тому, що ведеться робота з уже «знайомими» клієнтами, які вже були відвідувачами ресурсу. Відповідно, є можливість враховувати інтереси даних відвідувачів і використовувати їх для оптимізації та підвищення ефективності оголошень а також для SEO розкрутки.

Автор: Олексій Замурцев