0
Оформити заявку

Нарощування якісної посилальної маси

Нарощування якісної посилальної маси - Фото 1
02/07/2015
admin

Незважаючи на нововведення пошукових систем, SEO-оптимізатори користуються і користуватимуться посиланнями для просування сайтів. Читайте, які посилання потрібні для SEO-просування сайтів.

Тенденції останнього часу на ринку SEO доставляють оптимізаторів все більше клопоту. Адже, що не день, то чергове «закручування гайок» від пошукачів, до якого необхідно пристосуватися.

Після виходу нового фільтра від Яндекса «Минусинськ», ми вирішили ще раз нагадати, що неякісні посилання відрізняються від якісних.

Що таке «погані посилання»?

Для більшості SEO-фахівців «погане посилання» – це посилання з «сапи», тобто з сервісів автопросування сайтів. Але це лише мала частина посилань, які можна визначити, як неякісні. Але ж існує ще ряд критеріїв, за якими посилання слід вважати «поганими».

«Погані посилання» – це посилання розміщені в:

  • Підвалі (футере) сайту – частини сайту, які розташовані в його нижній частині і з’являються на всіх сторінках веб-ресурсу. Зазвичай, там розміщують контактні дані, посилання на розділи сайту і кнопки соц. мереж.
  • Всіляких блоках на сторінці сайту: рекламних, партнерських, блоках спонсорів і т.п.
  • Коментарях до нерелевантною за змістом статті.
  • Не заповнених облікових записах форумів або інших інтернет-сервісів.
  • На сторінках дорвеїв – це веб-сторінки, які спеціально створені під один або кілька пошукових запитів з метою попадання на високі позиції в пошуковій видачі. Найчастіше, ці сайти генерують за методом парсинга сніпетів (збору короткого опису сайтів) з пошукових систем.
  • На сторінках веб-ресурсів з неякісним і неунікальним контентом.
  • На сайтах, у яких співвідношення кількості вхідних до вихідних посиланнях має перевагу на користь вихідних. Тобто, на цей сайт майже не посилаються інші веб-ресурси, в той час, як на його сторінках розташована величезна кількість посилань на сторонні ресурси.

Це невеликий перелік критеріїв, за якими можна позначити посилання, як неякісне. Тепер перейдемо до характеристик, які допоможуть нам розпізнати якісні SEO-посилання.

Що таке хороші посилання:

  • Посилання з’являється відразу ж на новій сторінці, а не після індексації сторінки.
  • Ресурс, на якому розміщено посилання, які не заспамлені вихідними посиланнями.
  • Посилання розміщено в тексті на сторінці, а не в підвалі (футере) сайту, приховане або знаходиться в іншому, нетекстовому блоці.
  • На сторінку з розміщеним лінком посилаються інші тематичні сайти.
  • Анкор посилання виглядає природно: url, назва компанії, домен і т.п. Приклад неприродного анкора: “холодильник Бош купити київ”.

Посилання в тематичній статті. Посилання, що веде на сторінку про жіночі туфлі в тексті про характеристики бульдозерів, не може бути природною.

Певний відсоток посилальної маси повинні складати посилання-зображення і посилання, закриті тегом nofollow.

Головні критерії для якісних посилань, які допоможуть в просуванні веб сайту, це їх релевантність запитам в пошукових системах і користь для відвідувачів вашого сайту. Завдання – не замаскувати ваші посилання під якісні, а робити їх такими спочатку.

Якщо ви знаєте ще приклади якісних / поганих посилань або хочете поставити запитання, пишіть в коментарі до цієї публікації.