Оформити заявку

Написання красивих текстів для соціальних мереж

Написання красивих текстів для соціальних мереж - Фото 1
Katerina
17/05/2021
Время чтения: 2 м

Кожен день в соціальні мережі заходять близько 2,3 мільярдів чоловік по всьому світу. Там можна не тільки гортати цікаві стрічки, переглядати картинки або фотографії і насолоджуватися смішними відеороликами. Насправді, в віртуальному світі можна знайти велику кількість корисної інформації.

Знаючи це, кожна компанія або бренд намагається відшукати свою цільову аудиторію і запропонувати свій товар чи послугу. Але просто так пропонувати свої послуги не можна, оскільки необхідний якісний контент.

Правила написання текстів для соціальних мереж

Перш за все, необхідно знати ключові особливості публікацій у віртуальному світі:

  • Велика конкуренція. Оскільки всі публікації в стрічці новин розміщуються один за одним, потрібно приділити особливу увагу тому, як людина гортає цю стрічку і читає тільки цікаві речі.
  • Правильний підхід до пошуку. Важливо запам’ятати, що в мережах інформація сама шукає користувача.
  • Відсутність офіційності. Люди просто відпочивають, дивляться цікаві картинки або спілкуються.

Існує така думка, що короткі тексти користувачі читають з більшою зацікавленістю, ніж довгі. Однак, люди в інтернеті читають тексти різною довжини.

Як писати довгі тексти в соцмережах

Для того, щоб людина змогла прочитати довгий текст, її необхідно зацікавити першими рядками. Тому необхідно придумати хороший заголовок. Також потрібно зробити текст зручним, розбити його на абзаци і чергувати довгі речення з короткими. Сам текст повинен бути таким, щоб він зміг зацікавити читача.

«Фішки» написання і стилі публікацій

Перш за все, працює прийом звернення до читача на «ти», який створює відчуття довіри і робить спілкування дружнім. Але важливо дотримуватися відстані з читачем і не бути надто нав’язливим. Варто читати свій текст вголос і вносити необхідні правки, поки він не стане привабливим.

Також можна спробувати викликати емоції у користувачів, оскільки на такі пости люди реагують. Рекламні публікації краще робити з невеликою кількістю символів, а в кінці можна закликати до дій – наприклад, поділитися або поставити лайк.