Оформити заявку

Мобільна реклама: неможливо не помітити

admin
05/11/2013
Время чтения: 3 м

У наш час стрімко розвивається ринок мобільної реклами. За оцінками дослідницької компанії Juniper Research, витрати на мобільну рекламу в поточному році зростуть з 13 млрд доларів США до 39 млрд в 2018 році. Зростання буде забезпечено, в основному, за рахунок запуску нових рекламних форматів і механізмів покупки товарів, а також більш широкого використання аналітичних платформ.

За прогнозними оцінками компанії eMarketer, вже в цьому році кожен сьомий долар буде витрачений на мобільну рекламу, а до 2017 року ця цифра виросте більше, ніж у 2,5 рази. Бюджет мобільної реклами становитиме понад 1/3 від загальної суми, витраченої на інтернет-рекламу в світі. За оцінками цієї ж компанії, в цьому році прогнозується зростання світового ринку мобільної реклами на 2,8%.

Для прикладу, вже зараз мобільна реклама приносить Facebook близько 40% від загальної частки реклами в соцмережі. Компанія незабаром планує запустити відеорекламу, а також розробляє власну програму мобільної реклами в інших додатках. Відеореклама створюється з метою перенаправлення користувачів від певної програми на сторінки соцмережі з конкретним контентом або продуктами.

Варто відзначити той факт, що багато компаній негативно ставляться до мобільної реклами, вважаючи її надто настирливою. Однак, цього можна уникнути, використовуючи певні схеми, при яких користувач отримує будь-які бонуси за перегляд контекстної реклами.

Розглянемо ж, які існують види мобільної реклами. Система AdWords розділяє показ мобільної реклами на два основних види – оголошення для мобільних пристроїв високого класу (смартфони) або ж мобільні WAP-оголошення (для простіших моделей телефонів). Перевага такої реклами перед традиційною очевидна – користувачі побачать ваше рекламне оголошення, де б вони не знаходилися.

Оголошення для мобільних пристроїв високого класу

Всі без винятку смартфони мають повноцінні браузери і можуть відображати веб-сайти, як і звичайні комп’ютери. Менший розмір екрану компенсується функцією масштабування.

Оголошення підрозділяються на два типи: текстові та графічні.

Текстові оголошення для смартфонів нічим не відрізняються. Єдина різниця – на екрані мобільного можна показати їх меншу кількість. Для того, щоб ваші рекламні оголошення відображалися на мобільних пристроях користувачів, ви повинні перейти на розширені компанії (що це таке, буде описано нижче).

Графічні оголошення виглядають точно так само, як і для звичайних комп’ютерів. Але варто врахувати, що найпопулярнішим форматом для мобільних є банер 320х50. Для того, щоб ваші графічні рекламні оголошення відображалися на смартфонах користувачів, необхідно переконатися, що кампанія проводиться в медійній мережі та при цьому використовуються баннери формату 320х50.

Мобільні WAP-оголошення

На більш простих моделях телефонів, які підтримують WAP-протокол, можна переглядати сайти з контекстно-медійною рекламою, які розроблені спеціально для таких пристроїв. Тут оголошення також підрозділяються на текстові та графічні.

Текстові WAP-оголошення складаються з двох рядків, кожен з яких, в залежності від вибраної мови, може містити 12-18 символів. Третій рядок може займати URL, також є доступним посилання “Зателефонувати”, за допомогою якого користувач може негайно зв’язатися з вами.

Графічне WAP-оголошення – це створене вами і долучення зображення. Для розміщення такого оголошення досить просто вибрати потрібний варіант в налаштуваннях.

Для збільшення ефективності мобільного оголошення при його створенні виберіть “Переключити клієнтів на мій робочий номер телефону”, і в ньому з’явиться посилання “Зателефонувати”.

Розширені кампанії

Використовуючи цю опцію Google Adwords, ви маєте можливість вибору користувачів для показу ваших оголошень в залежності від того, коли, де і на яких мобільних пристроях вони виконують пошук.

Ви отримуєте ряд незаперечних переваг при використанні цього функціоналу:

а) можливість управління ставками в залежності від місця розташування користувача, тимчасових інтервалів і при використанні різних пристроїв. Наприклад, призначити більш високі ставки для користувачів, що знаходяться в безпосередній близькості від вашого магазину, дня тижня, часу доби і т. д .;

б) різні оголошення в залежності від ситуації – можливість показу реклами з певним оформленням, посиланнями, розширеннями і додатками в залежності від інтересів потенційних клієнтів і використовуваних ними девайсів;

в) розширені звіти за такими конверсіями нового типу, як дзвінки, завантаження контенту і т. д .;

г) показувати різні оголошення в залежності від використовуваного пристрою.

Показ оголошень у мобільних додатках

Ви маєте можливість налаштувати показ оголошень для мобільних пристроїв в додатках Android і iOS. Це дозволить отримати доступ до величезного числа потенційних клієнтів, які завжди на зв’язку. За замовчуванням, показ оголошень буде виконуватися як в пошуковій, так і в медійній мережі на всіх платформах. При бажанні провести рекламну кампанію тільки для користувачів мобільних пристроїв AdWords дозволяє здійснити налаштування саме для додатків Android і iOS. Тут важливим є той факт, що власники смартфонів часто шукають магазини або ж заклади сфери послуг, розташовані поруч, і таким чином, більш налаштовані на покупку, ніж користувачі звичайних комп’ютерів, що знаходяться вдома або в офісі.