Оформити заявку

Мікророзмітки від «Google»

admin
15/01/2014
Время чтения: 3 м

Кожен, хто намагається самостійно, без залучення команди професіоналів, займатися просуванням свого веб-ресурсу, стикається з певними труднощами. Як правило, такі труднощі пов’язані з величезною конкуренцією у всесвітній павутині, де практично відсутня безкоштовна можливість вивести новий інтернет-проект на топові позиції пошукової видачі.

Ні для кого не секрет, що, в основному, ТОП-10 пошукової видачі «Яндекс» і «Google» займають сайти, історія існування яких обчислюється в багатьох випадках десятиліттям і більше, або ж тими ресурсами, власники яких не скупляться на професійне просування сайтів і вкладають в рекламні кампанії великі гроші.

На тлі таких «потужних» веб-ресурсів, без сумніву, будь-які спроби початківців веб-майстрів «безкоштовно просунутися» за рахунок розсилок в соціальних мережах і блогах, реєстрації на трастових порталах, виглядають, щонайменше, несерйозно. Але, не дивлячись на це, навіть в умовах сучасної жорсткої конкуренції в мережі, за наявностю певних знань і навичок, можна досягти непоганих результатів. На сьогоднішній день одним з найбільш корисних, особливо, для веб-майстрів-аматорів, інструментів для просування інтернет-проектів є мікророзмітки від «Google».

Так що ж собою являє мікророзмітка, і чим вона може допомогти в просуванні сайту? Перш за все, треба зазначити, що цей інструмент від «Google» доступний російськомовному інтернету практично рік, але ще, на жаль, не увійшов до традиційного «набору інструментів» кожного веб-майстра. І дарма, оскільки його корисність важко переоцінити.

Функціональна перевага мікророзмітки полягає в тому, що з її допомогою можна передавати важливу інформацію пошуковій системі «Google», яка сторінки з такої розміткою спочатку вважає більш релевантними запитами. Таким чином, завдяки нескладним навичкам, досить швидко можна провести пошукову розкрутку сайту і, тим самим, «підняти» веб-ресурс в пошуковій видачі.

Спочатку мета впровадження мікророзмітки розробниками позиціонувалася, як можливість виключити з пошукової видачі продубльовані веб-сторінки.

Тому перш, ніж починати встановлювати маркери, необхідно упевнитися, що довжина сторінки дозволяє їй швидко завантажуватися. В іншому випадку таку сторінку краще розділити на кілька частин, особливо актуально – це зауваження для сторінок з великим списком товарів або для активних форумів.

Слід також зазначити, що працювати з мікророзміткою дуже легко навіть початківцю веб-майстру. Тут не потрібно заглиблюватися в світ програмування або освоювати верстку, досить виділяти важливі моменти на сторінці за допомогою мишки.

Отже, для того, щоб привернути увагу пошукової системи і ряду інших продуктів корпорації «Google» до контенту вашого сайту, досить відзначити за допомогою мишки необхідні поля даних. Наприклад, якщо на ресурсі є встановлені заходи, за допомогою мікророзмітки (маркера) можна виділити всі дані, які будь-яким чином можуть бути співвіднесені з цим заходом.

Це можуть бути:

  • координати і дата проведення;
  • найменування заходу;
  • якісь умови відвідування і так далі.

Після того, як пошуковий робот сканує сторінку сайту, на якій встановлені маркери, корисна інформація, як правило, відображається на сторінці результатів пошуку, як структурного і більш детального опису.

Завжди слід пам’ятати, що ця інформація повинна бути в постійному доступі для пошукового робота, іншими словами, якщо на веб-ресурсі встановлений пароль для входу, то позначки не будуть доступні для сканування.

За допомогою мікророзмітки можна відзначати всі існуючі на сьогоднішній день мікроформати.

Як стверджує довідка «Google», це можуть бути:

  • статті;
  • відомості про заходи;
  • відомості про компанію з фізичною адресою;
  • ресторани;
  • товари;
  • програми;
  • кінофільми;
  • телесеріали і т.д.

Мікророзмітка особливо корисна для сайтів-візиток, ресторанів, аптек, магазинів, автомобільних сервісів, для всіх організацій і підприємств, які мають фізичну адресу.

Для інтернет-магазинів даний інструмент також надає відмінну можливість піднятися в пошуковій видачі, оскільки для установки маркерів передбачені всі необхідні атрибути, що включають опис пропонованих товарів, ціни та іншу супутню інформацію.

Для різних блогів і веб-ресурсів, які не пов’язані з реальними продажами, але мають певну тематику, мікророзмітка теж не буде зайвою.

Отже, щоб правильно встановити маркери на сторінках свого сайту, як уже згадувалося вище, не треба володіти якимись особливими знаннями і навичками. Досить бути зареєстрованим в «Google», а веб-ресурс, який підлягає мікророзмітці, повинен бути доданий в інструменти для веб-майстра.

Наступний крок складається зі створення однієї або декількох груп однотипних сторінок (такі сторінки, як правило, створюються за одним шаблоном, а їх URL також оформляються за загальним принципом).

Мікророзмітка несе інформацію пошуковим роботам тільки про ті сторінки, які об’єднані в групу. Крім цього, слід враховувати, що маркер не може передавати інформацію про сторінки, які вже мають розмітку HTML, де вказані структурні дані.

Як це вдивитися на практиці?

На «Панелі інструментів» в «інтерфейсі пошуку» знаходимо «Маркер». У правому верхньому кутку знаходиться кнопка червоного кольору «Почати виділення», натиснувши на яку з’являється поле для введення адреси сторінки, де необхідно встановити маркери.

Далі слід вибрати тип розміщеної на сторінці інформації (товари, статті, програми і т.д.), а також вказати, чи потрібне маркування тільки цієї сторінки або всіх, схожих з нею. Після натискання кнопки «Ок», переходимо, безпосередньо, до установки маркерів, при цьому, досить виділити за допомогою мишки ключові елементи, а у випадаючому меню – вказати для них відповідні назви. Зазначені фрагменти з’являтимуться з правої сторони в розділі «Елементи даних».

Після завершення маркування необхідно натиснути кнопку «Опублікувати».

Слід звернути увагу! Вся інформація, яка вказана в мікророзмітці сторінки, буде використовуватися в розширеному описі пошукової видачі. Тому при внесенні на сторінки сайту істотних змін необхідно видаляти наявні раніше маркери і встановлювати нові, які більше відповідають новій структурі сторінки.

Таким чином, використання мікророзмітки від «Google» дає відмінну можливість надати пошуковим роботам більш детальну інформацію про інтернет-проект, яка, в свою чергу, допомагає сайту привернути до себе увагу користувачів і займати більш високі позиції в пошуковій видачі.