Оформити заявку

Контекстна реклама Google AdWords

Контекстна реклама Google AdWords - Фото 1
Katerina
25/05/2021
Время чтения: 2 м

На сьогоднішній день контекстна реклама є не просто оголошеннями, які показуються відповідно до змісту веб-сторінки. Така реклама – це потужний засіб, який допоможе знайти потенційну аудиторію в інтернеті.

Завдяки спеціальним параметрам в AdWords є можливість знайти своїх клієнтів і проінформувати їх про своє повідомлення. Використовуючи AdWords, можна грамотно розподілити свої бюджети і миттєво отримати клієнтів.

Мережі контекстної реклами AdWords

Google AdWords може бути показано в таких мережах, як:

  • пошукова мережа – рекламна кампанія демонструється людям і розташована біля результатів в системі пошуку;
  • контекстно-медійна мережа – реклама AdWords показується на сайтах-партнерах Google.

Різниця мереж?

У пошуковій мережі висвітлені виключно оголошення з текстом. А ось контекстно-медійна мережа може показувати відеорекламу, банери і текстові оголошення. У контекстно-медійній мережі можна платити за кліки та покази, а в пошуковій – виключно за кліки.

Завдання контекстної реклами:

  • інтернет-брендинг;
  • підвищення трафіку.

Плюси контекстної реклами:

  • відсутність настирливості – в пошуковій мережі рекламу бачать лише ті люди, яким цікавий товар;
  • швидкість запуску – оголошення висвічуються майже відразу після завершення налаштування реклами та поповнення рахунку в AdWords;
  • точність – контекстну рекламу можна налаштувати під цільову аудиторію;
  • оплата тільки за результат – можна платити тільки за отримані конверсії;
  • можливість вибрати розмір бюджету, який буде виділений на контекстну рекламу в Google.