Оформити заявку

Контекстна реклама або SEO-оптимізація? Всі переваги і недоліки

Контекстна реклама або SEO-оптимізація? Всі переваги і недоліки - Фото 1
Katerina
14/05/2021
Время чтения: 2 м

Відповісти на питання, що ж ефективніше – контекст або SEO, можна, дивлячись на індивідуальні ознаки. Йдеться про бюджет, види бізнесу, час очікування результатів і так далі.

Переваги і недоліки

SEO-оптимізація – це поліпшення позиції площадки за запитами в результатах видачі пошукових систем.

Контекстна реклама – вид рекламної кампанії, під час якої оголошення показують згідно контекста сторінки і відповідно до її змісту.

Бюджет

Вартість SEO-просування може варіюватися в залежності від того, якими способами здійснюється розкрутка сайту. У свою чергу, контекстна реклама коштуватиме дорожче.

Трафік

Обсяг трафіку по SEO перевершує обсяг трафіку по контекстній рекламі. Але для того, щоб отримати максимальний трафік, необхідно правильно розкрутити ключовики ресурсу.

Якість трафіку

Послуги контекстної реклами для сайту нададуть більш якісний трафік. Відвідувачі, які перейшли через цей вид реклами, набагато більше цікавляться придбанням. Крім того, такі користувачі проводять більше часу на сайті.

Управління та контроль компанії

При контекстній рекламі можна отримати повноцінний контроль, який дозволяє змінювати текст оголошення, націлювати, прибирати і додавати запити, вносити регіон показу і так далі. При SEO-оптимізації можливості контролю обмежені.

Миттєвість результату

Запуск контекстної реклами вимагає всього декількох дій, після чого вона відразу ж починає працювати і приводити нових клієнтів. А для того, щоб було видно ефект від SEO, необхідно здійснити план дій щодо нарощування посилальної маси – це займає від 3-х тижнів.

Проте, ефект від SEO діє триваліше. Якщо завершити SEO-оптимізацію, ефект від неї буде зберігатися. Чого не скажеш від контекстної реклами, яка відразу ж зупиниться після закінчення роботи рекламної кампанії.

Підсумки

Після SEO-оптимізації можна отримати тривалий ефект і стабільний трафік. У той же час, контекстна реклама тільки зажадає більше бюджету і закріпить результат. В цілому, комбінація SEO і контекстної реклами допоможе надавати більше впізнаваності ресурсу і бренду.