Оформити заявку

Компанії Google та YouTube запустили нові функції для онлайн-шопінгу

Компанії Google та YouTube запустили нові функції для онлайн-шопінгу - Фото 1
Katerina
22/07/2021
Время чтения: 2 м

Компанія Google і відеосервіс, який йому належить, YouTube порадували любителів скуплятися в інтернеті новими опціями. Так, пошукова площадка Google відображатиме продукцію, яку шукає людина в мережі, в розділі під назвою «Покупки».

У компанії заявили, що в цьому розділі будуть представлені всі “плюшки” від різних інтернет-магазинів. Так, уже восени нинішнього року користувачі, які щось купують в пошуковому рядку Google, зможуть побачити поширені акції від продавців.

Наприклад, вони зможуть побачити різні акційні пропозиції з нагоди «чорної п’ятниці» або «Кіберпонеділка». Повідомляється, що поки нова функція доступна лише користувачам Сполучених Штатів Америки.

Всі акції та «плюшки», які продавці завантажили в Merchant Center, автоматично будуть показуватися на головній сторінці під час пошуку продукції. Причому, це буде відображатися в незалежності від того, чи публікує компанія рекламну кампанію в Google.

Відомо, що всі пропозиції будуть ранжуватися на базі основних критеріїв. Йдеться про знижки, популярність товару, продавця і так далі. Вже незабаром користувачі, які тримають свій магазин в інтернеті, зможуть працювати з цією функцією.

Крім того, компанія завершила тестування функції під назвою «Продукти в цьому відео» на YouTube, яка була запущена навесні поточного року. З цього моменту функцію зможуть бачити в прямих ефірах певних брендів і авторів. Протягом року інструментом зможуть користуватися безліч блогерів.