Оформити заявку

Компанія Seomarket стане інформаційним партнером проекту «Non-FoodMaster 2014: Рітейлер та постачальник»

admin
10/02/2014
Время чтения: < 1 м

28 лютого 2014 року, за підтримки компанії Seomarket, відбудеться ексклюзивна щорічна конференція рітейлу «Non-FoodMaster 2014: Рітейлер та постачальник. Прибуткова співпраця». На конференції разом зберуться власники, генеральні та комерційні директори, директори з розвитку, закупівлі, маркетингу та продажу ринку DIY & Home Improvement.

* Сегменти: DIY, будівельні матеріали, декор, меблі, двері, освітлення, плитка, сантехніка, інструменти, товари для саду / городу та інше даної галузі.

На конференції будуть порушуватися наступні теми:

  • можливості ринку і розвиток торговельних каналів: де відкривати новий магазин? Безпека роздрібного бізнесу. Формати і концепції розвитку каналів збуту;
  • розвиток продажів мережі і постачальника: техніки і інструменти (рішення мережі і постачальника, спрямовані на завоювання лояльності і збільшення продажів на висококонкурентних / складних ринках. Ефективні маркетингові інструменти і розвиток продажів);
  • рітейлер та постачальник: як разом заробити більше? Управління асортиментом і пріоритети закупівельної політики мережі. Розвиток товарів СТМ. Пропозиції та побажання щодо оптимізації співпраці і спільної роботи з розвитку каналу продажів оператором мережі або постачальником.

Серед доповідачів на конференції виступлять:

  • Ігор Чумарин, консультант із запобігання втрат, генеральний директор агентства «дослідження і запобігання втрат»;
  • Микола Ковш, менеджер із трейд-маркетингу «Сен-Гобен Будівельна Продукція Україна»;
  • Віктор Шиков, провідний в СНД експерт з планування та прогнозування, управління запасами і потоками роздрібних мереж, дистрибуційних і виробничих компаній, генеральний директор «Трімас Гурп»;
  • Євгенія Локтіонова, директор компанії UTG;
  • Катерина Богачова, власниця торгової марки GLOBALTEAM International Marketing Consultants, науковий редактор перекладу і співавтор глав підручника з мерчендайзингу Г. Сенда «Принципи мерчендайзингу».