Оформити заявку

Компанія Apple може серйозно розоритися: що здатне її “вбити”?

Компанія Apple може серйозно розоритися: що здатне її “вбити”? - Фото 1
Katerina
08/07/2021
Время чтения: 2 м

Всесвітньо відома компанія Apple може серйозно зубожіти через оновлену політику секретності. Вся причина полягає в тому, що піар-агентства почали відмовлятися від роботи в iOS і переходити на операційну систему Android для публікації оголошень.

У новій версії iOS 14.5 компанія заборонила відстежувати інформацію про користувачів, якщо вони не дозволяють цього. Згідно з даними, тільки 33% людей дозволили збирати про них дані, через це рекламодавці не захотіли залишатися в цій системі.

До речі кажучи, в минулому місяці тільки близько 70% користувачів оновили свої смартфони до версії iOS 14.5.

При цьому, минулого місяця вартість реклами в iOS на смартфонах впала на 11%, а витрати на рекламу знизилися в 3 рази. В цей же час, витрати на рекламу в ОС Android збільшилися на 10%.

Рекламодавці, які втратили доступ до даних клієнтів Apple, втратили можливість працювати з інструментами для таргетингу. Саме з цієї причини, ефективність рекламних кампаній різко зменшилася.

Вперше компанія Apple втратила багато коштів в травні через зупинку рекламних кампаній. Через це витрати на рекламу в Android в цей же період збільшилися на 8-21%.

Цілком ймовірно, коли вийде версія операційної системи iOS 15, то це може виправити ситуацію. У зв’язку з цим, здатності реклами можуть розширитися.

У магазині користувачі зможуть побачити другу вкладку для рекомендованих додатків, які показуються під час пошуку. Завдяки цьому можна буде розкручувати додаток, просуваючи його по всьому AppStore, а не тільки за певними запитами.

Повідомляється, що операційна система iOS версії 15 планується вийти в світ на початку осені цього року.