Кейс з рекламної PPC кампанії інтернет-магазину фототехніки

З серпня 2018 року, зростання кількості конверсій склав 40,77% в порівнянні з початком 2018 р
ВИХІДНІ ДАНІ::
Період | січень 2018 – серпень 2018 р |
Ніша | інтернет-магазин фототехніки, фото аксесуарів і студійного обладнання |
Завдання | Збільшення ефективності рекламних кампаній за наступними показниками: – зростання і утримання коефіцієнта конверсій (CR) згідно затвердженого плану – зростання показника ROMI – збільшення кількості конверсій з урахуванням асоційованих – зниження вартості конверсії – збільшення дохідної частини при незмінних витратах на рекламну кампанію |
РЕЗУЛЬТАТИ
![]() ПРИРІСТ КОНВЕРСІЙ |
![]() ПРИРІСТ АСОЦІЙОВАНИХ КОНВЕРСІЙ 3 496%. |
![]() РІСТ КОЕФІЦІЄНТА КОНВЕРСІЙ (CR) |
![]() ЗРОСТАННЯ ДОХОДУ ВІД PPC КАМПАНІЙ |
Головним завданням стояв запуск контекстної реклами і підвищення ефективності показників контекстно-медійної реклами протягом усього періоду співпраці за рахунок оптимізації РК і підключення нових інструментів.
Пріоритетним показником ефективності для клієнта – є зростання транзакцій при утриманні коефіцієнта конверсій (CR) не нижче планового. Так само стояло завдання знизити вартість транзакцій і збільшити дохід без збільшення бюджету на просування.
В результаті налаштування і оптимізації PPC кампаній в Google AdWords кількість транзакцій зросла на 40,77%, дохід зріс на 79,67%, CR за 8 місяців збільшився на 38,19%. При поліпшенні основних показників вдалося зменшити вартість конверсії на 3.8% і не вийти за рамки бюджету.
Оскільки в ланцюжку взаємодії користувача з сайтом перехід по контекстній рекламі не завжди є останнім кліком при здійсненні покупки, вкрай важливо враховувати асоційовані конверсії – транзакції, в яких певний канал є другорядним, тобто допомагає зробити конверсію.
За період з травня по серпень 2018 року зростання асоційованих конверсій склало 44,80% в порівнянні з початком 2018 року.
CR з урахуванням асоційованих конверсій за 8 місяців збільшився на 40,15%.
ВИКОНАНІ РОБОТИ
- Детальне опрацювання семантики
- Запуск рекламних кампаній в Google AdWords:
– товарні API кампанії по всіх категоріях сайту
– DSA кампанії для автоматичного підбору посадкової сторінки на релевантні запити
– ремаркетинг для DSA і пошукових кампаній
– динамічний ремаркетинг в Google і в соцмережах Facebook та Instagram
– SNDS кампанії по конверсійним категоріям товарів
– адаптивні банери із зображенням товару і його ціни в GDN за допомогою фіда даних
- Застосування крос-мінусовки між кампаніями для виключення перетину ключових запитів
- На постійній основі ведуться роботи з оптимізації кампаній:
– чистка пошукових запитів
– розширення списку мінус-слів не релевантними ключовими словами
– розширення семантики за всіма категорійними кампаніями
– оптимізація розширень в пошукових кампаніях
– коригування ставок для аудиторій користувачів
ВИСНОВОК
В результаті проведеної роботи за період 8 місяців:
– кількість конверсій збільшили на 40,77% при зменшенні вартості конверсії на 0,07%
– кількість асоційованих конверсій збільшили на 44,80%
– коефіцієнт транзакцій CR з урахуванням асоційованих конверсій збільшили на 40,15%
– коефіцієнт транзакцій CR без урахування асоційованих конверсій збільшили в 38,19%
– при незмінному бюджеті на рекламні кампанії – збільшили дохід на 79,67%
– показник ROI збільшили на 93,47%