Хто краще – агентство повного циклу або кілька підрядників?

Хто краще впорається із завданнями по частині інтернет-просування: вузькопрофільна компанія-підрядник або агентство, яке надає повний спектр послуг? Відповідь на це питання читайте в нашій статті. Будь-яка компанія, що продає товари або послуги на ринку, прагне підвищити ефективність свого сайту, збільшивши відвідуваність і конвертував її в зростання продажів. Від цього, в кінцевому рахунку, залежить комерційний успіх бренду, тому важливо знати, як і у кого замовляти просування сайту. Основні критерії вибору – бюджет, термін реалізації, механізми контролю.
Грунтуючись на цих критеріях, деякі фахівці рекомендують стратегію комплексного просування сайту, замовивши її у одного агентства – «під ключ». Комплексне просування включає в себе сукупність заходів – від підбору семантичного ядра до підтримки позицій в Google і Yandex – які забезпечать повний спектр послуг у галузі інтернет-просування. Всю цю роботу виконує одна компанія-підрядник.
Альтернативний варіант – просування сайту силами кількох підрядників. Наприклад, роботу по оптимізації коду і контента можна замовити в однієї компанії, а безпосередньо пошукову оптимізацію – в іншої. Однак, з точки зору кінцевого результату така стратегія тягне за собою безліч нюансів. Як мінімум, відсутня узгодженість в роботі підрядників, клієнтові складніше контролювати процес, а за можливі помилки і невдачі відповідати будуть «все», а значить – ніхто.
Комплексне просування
Економія часу. Клієнт спілкується з одним менеджером, отримуючи всю необхідну інформацію і бачачи цільну картину робочого процесу.
Робота з декількома підрядниками
Кожен з описаних підходів до розкручування сайту має свої недоліки і переваги. Не можна сказати, що якийсь з них краще, а якийсь гірше. Кожен з них зручний і застосуємо для конкретних бізнес-рішень.
Хотілося б відзначити, що існує третій, найбільш оптимальний варіант. Для того, щоб ви змогли підібрати найефективніші інструменти саме для вашої компанії, ви повинні, в першу чергу, самі добре розбиратися в їх специфіці і в ринку послуг, що надаються. Ставши сильним маркетологом і аналітиком, ви завжди зможете заощадити ресурси без шкоди якості.
Сподіваємося, наша стаття наштовхне вас на необхідні для вашого бізнесу роздуми ?