Оформити заявку

Google став показувати ефект динамічних оголошень

admin
16/10/2018
Время чтения: < 1 м

Звіт сторінки є одним з трьох звітів, доступних для цілей дин. реклами в Google Ads.

Google став показувати ефект динамічних оголошень

Тепер рекламодавці зможуть побачити найбільш ефективні цільові сторінки в своїх кампаніях Google Dynamic Search Ads (DSA).

Звіт про цільові сторінки показує ефективність сторінки по всіх пошукових запитах, які викликали її. Звіт знаходиться на вкладці «Цільові сторінки» розділу динамічних оголошень кампанії DSA в інтерфейсі Google Ads.

Два інших звіту на цій вкладці – звіт про пошукові запити та звіт за цільовими сторінками. Звіт про пошукові запити об’єднує дані про результативність запиту, а в звіті про цільову сторінку відображаються запити, які запускають певні цільові сторінки.

Звіт цільової сторінки може допомогти рекламодавцям визначити, на які сторінки таргінг, а які краще виключити з кампаній DSA.