Оформити заявку

Google для бізнесу

admin
23/04/2015
Время чтения: 3 м

Минулий тиждень був насиченим для інтернет-маркетологів. Seomarket відвідав найактуальніші галузеві заходи і представляє вам їх тезовий огляд.

Інтернет для бізнесу – Київ 2015. Актуальні поради з ведення бізнесу онлайн

16 квітня в конференц-центрі «Український дім» відбулася зустріч співробітників Google з власниками сайтів, а також провідними учасниками форумів Google Webmaster і Google Maps – «Інтернет для бізнесу – Київ-2015».

Наші фахівці з SEO-відділу Павло Мальований, Аліна Теслюк і Володимир Биковський відвідали конференцію і найцікавіше, чим би вони хотіли поділитися, читайте нижче:

SEO по-гугловськи (Андрій Ліпатцев і Марія моево)
Співробітники Google відкрили цю зустріч з першої доповіді «SEO по-гугловськи». Вони стверджували, що перед тим, як почати просування сайту і очікувати його в пошуковій видачі, необхідно задати собі правильні питання, а саме:

  • Навіщо вам сайт?
  • У чому фішка вашого сайту?
  • У чому конверсія?

Відвідувачі → Залучення → Заклик до дії → Конверсія

Тільки після цього вирішувати технічні питання, такі, як:

  • структура сайту;
  • основні лендінги (сторінки);
  • заклик до дії;
  • сайт для мобільних.

BlogIforumBange

Залучення брендового трафіку для інтернет-магазину (Дмитро Латанський)

Дмитро поділився досвідом використання різних видів реклами:

Реклама на білбордах:

– над входом метро (не працює, люди дивляться під ноги, коли йдуть по сходах);

– уздовж дороги з нестандартними конструкціями, з виступами за стандартну зону (працює, оскільки привертає увагу);

– рекламні троли (перетяжки над дорогами) – працює, оскільки завжди знаходиться в зоні видимості водіїв, пасажирів та громадського траспорту, пішоходів;

– штендери (виносні стійки) на вулиці – не сильно працює. Допоможе тим, якщо адресу офіса важко знайти;

Реклама на радіо (радиоролики) – працює

Реклама на ТБ – працює

Google+ для бізнесу (Олег Костюкевич і Євген Карцан)

Провідні учасники форумів Google Олег і Євген пропонують підприємцям створити за допомогою сервісу Google My Business (https://www.google.com/business/) сторінку – візитку, на якій можна розміщувати актуальну інформацію про свій бізнес, додавати фотографії і читати відгуки. Після того, як підприємець заповнить реєстраційну форму, сервіс додасть інформацію в Google-пошук, Google + і на Google Maps.

Сервіс Google My Business можуть використовувати:

– клієнти локального бізнесу;

– клієнти без адаптивної мобільної версії сайту;

– клієнти без веб-сайту.

IforumPresent

Мобільні сайти (Андрій Ліпатцев і Марія моево)

Андрій і Марія ще раз нагадали учасникам, що 21 квітня 2015 року запрацює новий критерій для ранжування від Google – Mobile Friendliness (адаптованість сайту під мобільні пристрої). Співробітники Google стверджують, що цей критерій вплине тільки на видачу в мобільному пошуку. Для початку вони рекомендують перевірити, чи зручно переглядати сторінку сайту на мобільному пристрої. Для цього необхідно скористатися інструментом перевірки https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/

Після цього необхідно перевірити:

– швидкість завантаження за допомогою сервісу PageSpeed Insights (Mobile)https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?hl=ru

Кожен сайт може мати свою максимальну швидкість завантаження сторінок якоюсь фіксованою цифрою, яка б означала: 65% – погано або добре – немає. Для більш ясної ситуації Андрій і Марія радять порівнювати швидкості типових сторінок з конкурентами.

– зона перегляду (один з найважливіших факторів). Для кожного мобільного пристрою необхідний особливий підхід до розташування контенту на екрані через обмежений розмір дисплею.

– налаштування активних елементів (все, з чим можна взаємодіяти).

Оскільки середньостатистичний розмір пальця дорослої людини становить 10 мм, Google рекомендує використовувати елементи розміром 7 мм (48 CSS пікселів), 5 мм – для менш важливих.

– розмір шрифту:

Після правильного налаштування області перегляду, що забезпечить коректне масштабування шрифтів на різних пристроях, необхідно виконати наступні рекомендації:

  • в якості базового розміру шрифту задайте 16 пікселів CSS;
  • між рядками тексту повинен бути проміжок розміром 1,2 em (масштабована одиниця);
  • обмежте число шрифтів і розмірів, що використовуються: їх надлишок може привести до надмірної складності сторінки.

– налаштування зв’язків:

1) Додайте двосторонні анотації:

В цьому випадку атрибути для сайту http://www.example.com/ виглядатимуть так:

<link rel=”alternate” media = “only screen” href=” http://www.m.example.com/”>

А для сайту m.example.com – ось так:

<link rel=“canonical” href=” http://www.example.com/”>

2) Якщо ви використовуєте динамічний показ, додайте HTTP-заголовок Vary.

3) Переконайтеся, що редіректи налаштовані. Якщо у вас є окремі мобільні версії сторінок, необхідно налаштувати переадресацію для кожної з них. Перенаправлення на інші сторінки, наприклад, на головну, буде вважатися помилкою.

Слідкуйте за блогом Seomarket, ми вже готуємо для вас такі огляди конференцій та іншу корисну інформацію з розкрутки сайтів в ТОП.