Оформити заявку

Google Ads запускає оптимізований таргетинг: що це?

Google Ads запускає оптимізований таргетинг: що це? - Фото 1
Katerina
19/07/2021
Время чтения: 2 м

Сервіс контекстної реклами Google Ads почав поетапно запускати покращений таргетинг, про який говорили ще минулого місяця. В рамках запуску в деяких акаунтах можна помітити новий ярлик «Сигнал» (Signal), який розташований в розділі «Демографія». Вся справа в тому, що в кампаніях включили покращений таргетинг.

Такий запуск допоможе показувати рекламну кампанію новим клієнтам, які з великою ймовірністю можуть здійснити цільові дії. Мова йде не тільки про категорії клієнтів, але і про тих юзерів, яких рекламодавці могли просто не помітити.

За словами представника сервісу Джіні Марвіна, який підтвердив запуск цього таргетингу, ярлик показує включений оптимізований таргетинг.

Щоб знайти більше конверсій, цей таргетинг використовує інформацію по аудиторії і демографію. Через це люди в інтернеті бачитимуть покази поза сигналів, які вони встановили. Щоб допомогти їх розрізнити, сигнали, які були додані в автоматичному режимі, будуть позначатися «Signal».

Відомо, що функція вводиться в дію не відразу і поки вона може бути недоступною в деяких профілях Google Ads.

Спосіб роботи

Функція використовується за замовчуванням для всіх рекламних кампаній. Система оцінює ключовики на цільовій сторінці та в оголошеннях, а потім вибирає клієнтів, з огляду на цілі кампанії.

Для того, щоб відключити цей таргетинг, потрібно поміняти налаштування групи оголошень. Для цього варто вибрати необхідну кампанію та групу оголошень, де треба міняти таргетинг. Потім варто натиснути на розділ «Оптимізований таргетинг» і зняти з нього прапорець.

Види кампаній, які підтримують ОТ

З оптимізованим таргетингом можна створити:

  • Кампанії в контекстно-медійній мережі.
  • Кампанії Discovery.
  • Відеокампаніі, метою яких є продаж, пошук потенційної аудиторії або трафік ресурсу.