Оформити заявку

Facebook запустив рекламу, що присвячена скейтбордистам

Facebook запустив рекламу, що присвячена скейтбордистам - Фото 1
Katerina
22/07/2021
Время чтения: 2 м

До офіційного старту літніх Олімпійських ігор, які проходитимуть в Токіо, соціальна мережа Facebook запустила нову рекламу. У кампанії розповідається про те, як технології та групи Facebook об’єднали воєдино любителів скейтбордингу і самих скейтбордистів з усього світу. Таким чином, даний вид спорту почав своє просування в рекламі Facebook.

Як відомо, дана рекламна кампанія повинна допомогти людям змінити тактику гри завдяки технологіям і групі. Варто відзначити і той факт, що скейтбординг в цьому році вперше був включений в Олімпійські ігри. Кампанія, яку створило агентство Droga5, включає креатив для Facebook Blue App та Oculus, а також для Instagram і Facebook.

Гасло всіх ресурсів кампанії полягає в тому, що вони змінюють стратегію гри, коли знаходять один одного. За словами одного з головних креативних директорів Droga5 Фелікса Ріхтера, поява цього виду спорту на Олімпійських іграх дуже важлива. Саме цей момент виділить скейтбординг з ряду інших видів спорту, показуючи його унікальність.

Крім того, цей момент ідеально покаже роль, яку зіграли сервіси Facebook. Саме вони допомагають людям знайомитися і знаходити нових друзів в спорті і поза ним, а також робити великі справи. Повідомляється, що відеоролик знімався на 4-х континентах 17 днів.

Відео «Skate Nation Ghana» розповідає про те, як Джошуа Одамттен встав на ковзани, коли дивився ролик Кріса Коула. У підсумку, після того, як до нього прийшло натхнення, він заснував спільноту Skate Nation Ghana, яке об’єднує скейтбордистів в Гані.

Відео «No Comply» показує, як Instagram зміг об’єднати різних скейтбордистів по всьому світу і допоміг їм поділитися своїми поглядами на трюк під назвою «ніхто не дотримується».

Відеоролик «Longboard Family» був знятий для сервісу Facebook Blue і показує багате коло людей і історію лонгбордингу та лонгборда. Ролик показує адміністраторів групи Facebook Longboard Dancing Lab, до якої входять танцюристи лонгборда в Південній Кореї і по всьому світу.

Відео «Одного разу всюди» для Oculus засноване на платформі бренду Facebook «Знайди один одного». Ця реклама була запущена навесні минулого року, вона закликає людей приєднуватися через програми Facebook, щоб разом йти до цілей і домагатися кращих результатів.