Оформити заявку

Етапи SEO-розкрутки сайту

Етапи SEO-розкрутки сайту - Фото 1
Katerina
18/05/2021
Время чтения: 3 м

Перегляд площадки, теми і обстеження конкурентів

Після того, як фахівець в області SEO знаходить логіни і паролі до всіх даних, він здійснює аналіз послуг і товарів проекту, а також оцінює сайт для визначення подальших видів робіт.

Спеціаліст здійснює такі роботи:

  • проводить аналіз загальної видимості ресурсу по всім запитам;
  • аналізує супротивників, щоб розуміти, де потрібно докласти більше зусиль;
  • відстежує дизайн сайтів-лідерів на ринку.

Створення первинного ядра запитів

Коли на руках є план розкрутки, аналіз попередньої інформації ресурсу і сайтів-лідерів ринку, можна приступити до збору, розподілу і визначення частотності семантичного ядра.

Дане ядро ​​в сфері просування необхідно для таких робіт, як:

  • формування структури площадки;
  • створення шаблонів тайтла, опису і ключових слів, а також метатегов, заголовків H1 і H2;
  • створення текстового контенту;
  • вибудовування правильного переходу між сторінками;
  • зовнішня оптимізація ресурсу і аналіз його видимості.

Створення широкої структури ресурсу

Пошукові площадки постійно покращують свої принципи роботи і видають більш підходящі під запити людей сторінки. Для кожної групи запитів потрібно зробити і сформувати власну посадкову сторінку.

Перед формуванням нових сторінок потрібно здійснити:

  • аналіз видачі, противників і асортименту товарів або спектру послуг;
  • пошук всередині ресурсу.

Створення завдання для внутрішньої оптимізації сайту

Майстер повинен внести правки у внутрішню роботу сайту, працювати з лендінгами і знищувати однакові сторінки. Для цього необхідно здійснити технічний SEO-аудит площадки.

Формування внутрішньої перелінковки

Необхідно зробити внутрішній перехід, щоб люди могли без труднощів перейти на інші сторінки. SEO-спеціаліст створює перелинковку категорій меню, застосовуючи скрипти з запитами.

Поліпшення контенту

Оптимізатор своїми руками створює метатеги на основі пошукових запитів. Також створюються тексти, в яких є безліч ключових слів.

Краулінговий бюджет

Це число сторінок, яке Googlebot може просканувати в один рух. З таким бюджетом мають можливість зв’язуватися виключно професіонали, які мають хороший досвід. Майстри зможуть закрити погані сторінки, залишивши тільки необхідні фільтри, не дати роботам обходити погані сторінки, видаливши на них лінки.

Оптимізація використання площадки

SEO-фахівці повинні справлятися з такими завданнями, як:

  • неповернення людини в видачу пошукової системи;
  • скорочення показника відмов і збільшення часу перебування на сторінці.

Настроювання ресурсу для смартфонів значно збільшить її показ серед результатів в мобільній версії. А правильне оформлення сторінки про компанію знайде більше довіри пошукових систем і відвідувачів.

Пошук відповідних донорів та розміщення контенту з посиланнями

Це підходить для всіх видів ресурсів з високою конкуренцією. Чим більше хороших ресурсів вводять посилання на цей сайт, тим вище позицію він займає в пошукових системах.

Зміна користувачів в постійних клієнтів

Конверсії можуть включати в себе послуги або підписку на розсилку, це етап, який вимагає знань дизайну, маркетингу і так далі.

Спеціаліст здійснює такі роботи, як:

  • зміна видів замовлень;
  • додавання стратегії зв’язку з менеджерами на сайті;
  • зміна кольорів параметрів сторінок;
  • відгуки.

Поліпшення сторінок в кілька кроків

SEO-фахівці постійно змінюють вигляд площадки, розширюють її, змінюють тексти, теги, внутрішню перелінковку і зовнішню масу посилань сторінок.