Оформити заявку

Ефективне просування будівельного сайту: як не втратити клієнтів

Ефективне просування будівельного сайту: як не втратити клієнтів - Фото 1
Katerina
13/07/2021
Время чтения: 5 м

SEO-просування сайту, перш за все, залежить від коректної та узгодженої стратегії. Від того, на чому буде спеціалізуватися ресурс, залежить і стратегія розкрутки.

Онлайн-магазини – це окремий вид веб-сайтів, де користувачі можуть просто подивитися асортимент, або ж придбати вподобаний їм товар. Такі види майданчиків мають свої «канони» органічного просування. Проте, дорогі дзеркала будуть просуватись одним способом, а онлайн-магазин з канцтоварами – іншим.

А якщо ж ви бажаєте підняти рейтинг та трафік свого майданчика з продажу будматеріалів  – вам потрібно потрібно врахувати основні особливості просування такого типу сайтів.

Головний критерій при просуванні сайту

Візьмемо до розгляду майданчик з продажу будматеріалів з ТОП-3 по території України на користувацький запит «будівельний магазин». Якщо перейти на якийсь розділ, то можна помітити безліч категорій і підкатегорій товарів.

Якщо дивитися на ситуацію з позиції SEO-просування, то в цьому випадку потрібно пропрацьовувати абсолютно всі категорії. Але, згідно з планом, необхідно вказати, який товар і розділ знаходиться в пріоритеті.

І сам клієнт може надати пріоритетний список для просування. Тоді потрібно, перш за все, застосувати відомості про продажі. Йдеться про те, які саме групи і певні товари дають більше доходу.

При цьому важливо, щоб клієнт працював спільно з експертом по SEO, оскільки при “прокачці” певної сторінки категорій слід враховувати високочастотні запити.

Спершу варто брати категорії найпоширеніші і з топ-товарами. На складання стратегії і план роботи також впливає і спосіб просування сторінок категорій із самого початку просування.

З огляду на виділений бюджет, обізнана людина завжди може сказати про швидкість заповнення і оптимізацію категорій. А, використовуючи спеціальні сервіси Topvisor і Serpstat, можна побачити зростання інтересу до оптимізованих сторінок і порівняти їх із поки ще не оптимізованими.

Популярність запитів в залежності від сезону

Пора року серйозно відбивається на безлічі онлайн-магазинах в різних нішах. Можна проаналізувати приклади запитів в такому сервісі, як Google Trends.

Наприклад, можна ввести запит “утеплитель купить” і побачити його популярність.

Так, поширеність цього товару прямо залежить від пори року, тому взимку і навесні його мало хто дивиться. Саме з цієї причини потрібно оптимізувати сторінки зі свіжим товаром і публікувати посилання на інших платформах, що ведуть на ваш ресурс, ще до досягнення піку цих запитів, це так звана “гра наввипередки”.

Тема з прив’язкою товару до пори року підходить і для категорій, які є вузьконішевими. Звісно, раптові перепади активності передбачити не так просто. Якщо говорити про лопату для снігу, то її в цьому році найбільше шукали впродовж двох останніх зимових місяцях  – через тривалі снігопади по всій країні.

Інтерес до будівництва у чоловіків і жінок

Компанія Seomarket працювала з великою кількістю проектів у будівельній тематиці. І ми побачили, що, не дивлячись на те, що в теорії є якийсь стереотип щодо інтересу до цієї теми з боку саме чоловіків, на практиці це складається зовсім не так.

Так, наприклад, варто поглянути на статистику в сервісі Google Analytics для такого типу магазину:

Отже, сайт і чоловіки, і жінки, відвідують в практично однаковій кількості.

В основному, вік людей, які відвідують сайт, становить від 25 до 45 років. Дивлячись на це, можна визначити, що середньостатистичний користувач – це чоловік або жінка, віком від 25 до 45 років. На цьому потрібно зосередитись при роботі з блогом сайту.

Розвиток блогу

Велику роль в розкручуванні такого виду інтернет-магазину грає ступінь активного наповнення блогу.

Можна виокремити 2 групи таких матеріалів:

  • яким чином це працює;
  • як це зробити своїми руками.

Також можна додати різні інтерв’ю, але найбільше “зіграють” статті з рекомендаціями. У цій ніші кількість пошукових запитів – дуже велика.

Наприклад, таким чином виглядає запит «штукатурка купить» в спеціальному сервісі Serpstat. Як результат, можна побачити приблизно 7 тисяч запитів з частотністю в 480 і менше.

А якщо глянути на питання, ключовик і слово «як», то можна зрозуміти, що людина спочатку шукає інформацію, ніж сам товар. У підсумку, сервіс показав понад 1,3 тисячі запитів, частотність яких становить 210 і менше.

Дивлячись на те, до якої групи належить продукт, семантичне ядро ​​може складати 10-45% від загального числа ключових запитів по одній тематиці.

Якщо ви публікуєте такі матеріали, в них повинні бути вказані посилання на сторінки товарів і категорій (перелінковка).

У підсумку, трафік на ресурс зростає, ви можете залучити потенційну аудиторію, а сайт потрапляє на перші позиції в результатах видачі пошукових систем.

Щоб вести і розвивати свій блог, потрібно писати якісні тексти і робити всі роботи регулярно.

Характерність зовнішньої розкрутки

Онлайн-магазини, які займаються продажем матеріалів для будівництва, мають 2 ключові особливості. Під час розкрутки сайту потрібно брати до відома специфіку, а також застосування крауд-посилань.

Крауд-посилання – це посилання, які розміщують в коментарях в соціальних мережах, на різних форумах або на дошках оголошень.

Перевірка сайту на коректність роботи

Якщо сайт не пройшов етап оптимізації і видає різні помилки користувачеві, то навіть дороге і потужне зовнішнє просування не допоможе звернути увагу користувачів і знайти цільовий трафік. Щоб так не сталось, потрібно перевірити сайт з позиції нового користувача.

Варто проаналізувати:

  • швидкість відповіді сторінки при завантаженні;
  • зручність структури сайту і коректність роботи сортування з фільтрами;
  • опис товару і його технічні характеристики;
  • можливість без проблем переходити на різні категорії, повертатися назад і наявність навігації по площадці;
  • якість завантаження картинок і зручність роботи з кошиком;
  • роботу онлайн-чату і можливість звернутися за допомогою до менеджера, зручність придбання «в один клік».

Крім того, на сайті має бути зручно займатися на різних пристроях і в будь-яких браузерах. На жаль, це зрозуміти не так легко, такі нюанси проаналізувати може тільки SEO-спеціаліст.

Приклад

Онлайн-магазин електронної техніки, з яким ми співпрацювали раніше, постійно “ігнорував” користувачів браузера Opera. Сторінка просто не відкривалася, коли людина за допомогою згаданої Opera намагалася потрапити на будь-який товар на сайті. За деякий час на весь екран спливало віконце зі зворотнім дзвінком від менеджера. Через це магазин позбавлявся потенційного покупця, який працював з цим браузером.

SEO-розкрутка онлайн-магазину з будівництва – це, в першу чергу, підготовлена ​​і ретельно продумана стратегія, якщо ви вже маєте готовий сайт.

Специфіка даної теми – це великий обсяг попиту на інформацію в пошуку, його слід врахувати при веденні блогу. Безліч категорій і підгруп товарів допоможе пропрацюати план пріоритетності. Під час зовнішнього просування потрібно поширювати посилання на всіляких майданчиках.

Не варто чекати, що люди самі відвідають сайт. Незалежно від того, який бюджет був виділений на SEO, лише різнобічне просування зможе залучити цільову аудиторію.

Оскільки є приблизно рівноцінна гендерна динаміка відвідувань таких сайтів, потрібно просувати посилання на “жіночі” і “чоловічі” сайти.

Якщо говорити про крауд-посилання, то краще за все буде вибрати сайти про будівництво, профільні та тематичні. Адже, що стосується товарів для ремонту і самого процесу – саме “живі люди” в інтернеті роздають так багато рекомендацій.