Оформити заявку

Ефективні інструменти для підвищення числа конверсій

admin
13/11/2013
Время чтения: 2 м

Конверсія – важливий показник ефективності або неефективності роботи сайту. Саме на цей показник орієнтуються практично всі інтернет-маркетологи у своїй роботі, коли обирають чергову рекламну площадку, новий інструмент і так далі.

Для підвищення числа конверсій в рекламній кампанії, а також для економії часу рекламодавців Google пропонує кілька автоматизованих функцій.

1. Оптимізатор переходів.

Даний інструмент заздалегідь визначає, які кліки забезпечать більшу ймовірність конверсії, і змінює ставки для підвищення відвідуваності сайту і ефективності кампаніі. Оптимізатор використовує статистичні дані за зробленими переходами для скорочення кількості неефективних кліків і визначення найбільш прийнятної ціни за клік. При кожному допуску оголошення до показу оптимізатором автоматично встановлюються більш високі ціни для перспективних кліків, а також знижується ціна для всіх інших. Для початку роботи з оптимізатором конверсій потрібно, щоб в рекламній кампанії було включено відстеження конверсій Google AdWords або проводився імпорт даних з Google Analytics, кількість скоєних конверсій за минулий місяць склало не менше п’ятнадцяти, а їхній рівень протягом останніх днів був приблизно однаковим.

2. Оптимізатор ціни за конверсію.

Ця функція дозволяє в автоматичному режимі підвищувати максимальну ціну за клік максимум на тридцять відсотків на аукціонах з більш високим рівнем продажів для підвищення конкурентоспроможності оголошення і збільшення ймовірності кліка по ньому. Відмінність оптимізатора ціни за конверсію від оптимізатора конверсій полягає в тому, що перший відштовхується від максимальної ціни за клік, а другий враховує ціну за конверсію. Для використання оптимізатора ціни за конверсію, як і при роботі з оптимізатором конверсій, потрібно, щоб було включено відстеження конверсій Google AdWords, тому як саме ця функція використовується для отримання статистичних даних для аналізу просування сайтів.

3. Оптимізатор кампаній у медійній мережі.

Ця функція виробляє автоматичне коректування налаштувань таргетингу і ставок в КМС. Для її роботи досить визначити бюджет, а також задати цільову ціну за конверсію. Після цього системою буде автоматично проводитися підбір місць для розміщення реклами для її показів за відповідною ціною. Даний інструмент доступний тільки в тих кампаніях, в яких за останній місяць було скоєно не менше п’ятнадцяти конверсій.

Незважаючи на те, що Google робить акцент на ефективності перерахованих вище інструментів, належним чином вони можуть працювати тільки за наявностю достатнього обсягу статистичних даних – чим більше є інформації, тим точніше буде їх робота. На даний же момент результати методів ручної оптимізації перевершують роботу автоматизованих засобів.

Проте, дані функції будуть незамінні для тих рекламодавців, які мають намір заощадити час і отримати результат. Тому питання використання автоматичних інструментів зводиться до того, що саме є великою цінністю для рекламодавця – рівень ефективності оптимізації конверсій рекламних кампаній або ж витрачений на його забезпечення час.