Оформити заявку

Дивовижні протиріччя контент-маркетингу. Інфографіка

admin
25/11/2014
Время чтения: < 1 м

Популярність контент-маркетингу продовжує зростати. Все більше компаній виділяють час і ресурси для створення вражаючого контенту, який повинен привернути публіку на їх сайти. Є мета засоби, і що з цим робити?

За даними “State of Inbound 2014”, щорічного звіту HubSpot, успішні команди маркетологів, які генерують високі показники ROI, віддають набагато більший пріоритет контент-маркетингу, ніж менш успішні, для яких головна мета – отримання високого рейтингу у видачі. Серед маркетингових ініціатив, які використовуються топовими маркетологами, на перших місцях: блоги, органічний пошук і контент-маркетинг.

При цьому, в наявності – дивовижний контраст між тим, заради чого компанії беруться за контент-маркетинг, і тим, що отримують в результаті. Інфографіка HubSpot.com, за даними OneSpot, покаже деякі з протиріч і підкаже способи їх вирішення.

Инфографика: контент-маркетинг