Оформити заявку

Динамічний ремаркетинг в Google AdWords

admin
11/12/2013
Время чтения: < 1 м

У блозі Google AdWords повідомляється про нову функцію, яка повинна буде полегшити життя клієнтам, які представляють інтереси роздрібної торгівлі – динамічному ремаркетингу.

Нововведення мають акаунти в Google Merchant Center, тобто, поки тільки в Російській Федерації, але не в Україні.

Суть даної функції полягає в наступному – аудиторії, яка вже була присутня на сайті рекламодавця, але, при цьому, не здійснила ніяких бажаних дій, будуть показані автоматично рекламні банери, в яких будуть використані зображення товарів, запозичені з бази Google Merchant Center і прикріплені до оголошень.

Виявлення домагань відвідувачів сайту рекламодавця на підставі історії покупок і переглянутих товарів, при цьому, бере на себе сам Google.

Крім цього, рекламодавцям запропонована можливість швидкого створення привабливих оголошень завдяки спеціальним шаблонам і навіть їхня адаптація під зовнішній вигляд рекламованого бренду.

Також для даних категорій оголошень передбачається система аукціону, чинного в реальному часі, – завдяки такому підходу рекламодавцю можна оптимізувати витрати, скоротивши витрати на показах оголошень нецільової аудиторії і підвищивши, тим самим, ефективність рекламних кампаній.

Компанія Sierra Trading Post, що спеціалізується на продажу спортивного спорядження і одягу, була представлена ​​Google, як вдалий приклад використання вищезгаданого функціоналу – після початку його застосування було підвищення CTR рекламних оголошень в 2 рази, а показник конверсії, при цьому, виріс в 5 разів. Наведені цифри вражають.

Протягом найближчого року Google також обіцяє врахувати побажання клієнтів, які використовували переваги динамічного ремаркетингу, і розширити його функціонал, чим обіцяє представникам роздрібної торгівлі товарами широкого вжитку нові горизонти.