Оформити заявку

Цікаві можливості Adwords Editor

admin
06/06/2014
Время чтения: 3 м

Редактор AdWords – незамінний при роботі з великими акаунтами. Але його можливості виходять далеко за межі заливки кампаній, створених в Excel. Є чудові функції, які зроблять вашу роботу з контекстної реклами ще швидше і краще.

Повторювані ключові слова

Ця функція знаходиться у вкладці «Інструменти». Вона запускає перевірку дублів слів в різних кампаніях або групах оголошень. У перевірених словах можна вибрати критерії:

  • порядок слів;
  • тип відповідності;
  • місцезнаходження повторюваних ключових слів.

Розширений пошук

Ця кнопка знаходиться в правому верхньому кутку і дозволяє відфільтрувати елементи за потрібними нам параметрами, а також – вносити зміни в ті елементи, які містять потрібні нам параметри, або виключати їх. Фільтрувати елементи можна на рівні кампаній, груп оголошень, оголошень, додаткових посилань, ключових слів і т.д.

Рис_1

 

Замінити текст у вибраних елементах

Ця функція знаходиться у вкладці «Правка». Вона допоможе вам в виправленні регістра в окремих словах або фразах, виправленні помилок, зміні цін, прописаних в оголошеннях, коригуванні назв груп оголошень або кампаній. Зміни можна вносити в конкретне поле оголошення.

Рис_2

Змінити регістр

Ця функція – дуже корисна при великій кількості оголошень з унікальними текстами. Виділивши потрібні і внісши зміни, ви можете вибрати один з трьох варіантів:

  • кожне слово з великої літери;
  • кожна пропозиція з великої літери;
  • всі рядкові.

Додати текст в обрані елементи

Текст можна додавати, як перед існуючим текстом, так і після нього, на рівні кампаній, груп оголошень і ключових слів. Можна, наприклад, змінювати тип відповідності ключових слів з «широкого» на «широке модифіковане», додавши на початку «+».

Якщо ключова фраза складається більш, ніж з одного слова, необхідно скористатися функцією «Замінити текст у вибраних елементах» і замінити «_» ( «пробіл») на «+», і після цього дописати в початок «+». Також за відсутності автоматичної позначки тегів, є можливість дописати необхідні параметри в URL.

Рис_3

Можливі ключові слова

Функція фактично дублює «Інструмент підбору ключових слів». Слова можна відразу завантажувати в необхідні групи оголошень, вибираючи кращий тип відповідності, це дуже зручно для розширення існуючого списку. В «Генератор ключових слів» також є вкладка «Комбінатор ключових слів». Він дає можливість створювати комбінації з самостійно обраних ключових слів і відразу перевіряти кількість пошукових запитів по них, відбираючи ті, у яких було більше, ніж 0 показів.

Рис_4

На вкладці «Ключові слова на основі пошуку» потрібно ввести адресу сайту, тоді редактор підбере можливі ключові слова з релевантними посадочними сторінками. Слова звідси також можна, безпосередньо, додавати до відповідних груп оголошень.

Це далеко не всі можливості редактора з просування сайту, сподіваюся, стаття буде вам корисною.