0
Оформити заявку

Cтатистика ключових слів в Google Analytics закривається 5 січня 2014?

17/12/2013
admin

Незабаром визначити, за яким запитом пошукової мережі Google люди прийшли на сайт Вашої компанії, буде практично неможливо. Профільний сайт, який займається контролем прихованих запитів в органічному пошуку Google notprovidedcount.com, прогнозує закриття даних про пошукові запити, за якими відвідувачі прийшли на сайт.

У джерелі значиться, що закриття даних прогнозується 5 січня 2014 року, як раз, на новорічні свята.

Розглянемо, що ж таке not provided.

Так називається категорія запитів в Google Analytics. Це переходи по захищеному протоколу SSL (https).

Таким чином Google зашифровує дані тих користувачів, що:

  • пройшли авторизацію в будь-якому записі Google (Google+, AdWords, Gmail, Analytics, YouTube, Drive);
  • працюють в браузері Firefox 14 і вище (пошук Google в ньому відбувається по захищеному протоколу https);
  • активізували опцію безпечного пошуку в налаштуваннях свого облікового запису.

Така ситуація має місце до 5 січня 2014 року. Після ж Google має намір приховувати дані всіх, без винятку, користувачів! І вже не матиме значення, зі смартфона або з нетбука ви вестимете пошук.

Винятки можуть бути тільки для деяких випадків, коли Google не зможе зробити цього технічно. Ця подія зробить майже неможливим здійснення якісної оцінки вхідного трафіку.

wipe_seo_not_provided

Офіційна версія приховування запитів – підвищення вимог до конфіденційності даних користувачів.

Два роки тому число таких запитів становило від 5 до 30%, і це можна було, грубо кажучи, списати на погрішність. Однак, у вересні цього року кількість запитів «not provided» зросла з 50 до 80%. На даний момент вона становить понад 80% від загальної кількості запитів, і, починаючи з 5 січня 2014, ця цифра значно збільшиться і буде прагнути до 100%.

Таким чином, розвиток SEO в прийдешньому новому році обіцяє бути досить таки цікавим. Вже зараз на провідних західних ресурсах, присвячених SEO тематиці, ведеться широке обговорення методів і сервісів для отримання даних за ключовими запитами.

Слід відзначити той факт, що дане нововведення не торкнеться рекламодавців Google AdWords – ключові слова будуть доступні в звітах. Відноситься воно лише до organic пошуку. Цей факт змушує підозрювати Google в несумлінному нав’язуванні платних послуг.

Який же вихід з даної проблеми, як зрозуміти, за якими ключовими запитами користувач зайшов на ваш сайт?

Деякі SEO-аналітики схиляються до думки, що в певній мірі при визначенні ключових запитів може допомогти Яндекс Метрика (хоча не виключають той факт, що і вона в недалекому майбутньому може перейти на подібні принципи роботи).

Існує можливість отримати ключові слова з Google Webmaster, але така інформація без звітів Google Analytics, фільтрів і сегментів буде не особливо корисною.

Але все ж є ймовірність отримання інформації, на яку сторінку потрапив користувач і чим конкретно він цікавився. У підсумку замість «not provided» ми будемо бачити url сторінок, які відвідав користувач, і робити висновки, що саме його зацікавило на нашому проекті.

Як же це здійснити?

Необхідно створити фільтр, який перетворюватиме категорію користувачів «not provided» в запит «NP / landing-page». При його застосуванні запит «not provided» замінюється на «np – url» адреси сторінки. Даний фільтр можна в будь-який час змінити або видалити. Використання цього фільтра значно допоможе дізнатися переваги користувачів.