0
Оформити заявку

Будь Вконтакте зі своїм клієнтом

13/11/2013
admin

Успіх будь-якого бізнесу багато в чому залежимо від його затребуваності, інакше кажучи – від залучення до нього споживачів, цільової аудиторії. Дану задачу покликана вирішити реклама, що інформує потенційних покупців про певний товар або послугу.

Контекстна реклама в інтернеті сьогодні є прекрасним способом залучення цільової аудиторії на сайт або в інтернет-магазин. Лідери з надання даної послуги в російськомовному інтернеті, звичайно ж – Яндекс.Директ і Google AdWords.

Але, крім згаданих гігантів, є і гідні альтернативні майданчики для розміщення реклами. Подібним прикладом є соціальний ресурс ВКонтакте.

Які переваги має реклама, розміщена в ВКонтакте?
Сайт ВКонтакте – це найбільш відвідувана соціальна мережа в Рунеті. За останній період вона стрімко розвивалася, нарощувала власну аудиторію, пропонуючи зареєструвалися можливість вступати в різні групи за інтересами і захопленням, а також ділитися між собою цікавою інформацією. Дана особливість і стала основою для проведення успішних рекламних кампаній на цьому ресурсі.

Головна перевага розміщення реклами в ВК – це можливість максимально точно охопити передбачувану цільову аудиторію, налаштовуючи таргетинг оголошень за наступними критеріями:

– стать;
– вікова категорія;
– рівень освіти;
– займана посада;
– захоплення та інтереси;
– місце проживання.
Існує два варіанти оплати реклами в ВК – за кліки по оголошеннях або ж за їх покази. Таким чином, можна вибрати найбільш оптимальний варіант, виходячи з поставлених перед рекламною кампанією завдань.

Інформація, яку залишає про себе зареєстрований користувач соціальної мережі ВКонтакте, може по максимуму використовуватися рекламодавцями для відбору цільової аудиторії для показу оголошень. Жоден інший сервіс не здатний дати більш точні дані про відвідувачів, яким ведеться показ оголошень, ніж соціальна мережа. Таким чином, реклама в ВК при правильному до неї підході може мати дуже високий CTR. Також, завдяки активному обміну інформацією серед користувачів сайту ВКонтакте існує можливість вірусного поширення інформації про товар або послугу – з рук в руки.

Точна настройка таргетингу для рекламних оголошень на сайті ВКонтакте – це незаперечна перевага даного майданчика. Якісний відбір цільового трафіку дозволяє досягти високої конверсії і тим самим значно заощадити кошти, витрачені на просування в соціальних мережах. Ще один позитивний момент – доступність розміщення реклами в ВКонтакте як для великих компаній, так і для представників малого бізнесу.