Оформити заявку

Біле SEO: що таке біле просування веб-сайту та його методи

Біле SEO: що таке біле просування веб-сайту та його методи - Фото 1
Katerina
12/07/2021
Время чтения: 3 м

Існує думка, що біле SEO не може існувати, оскільки мета у кожного власника веб-сайту – це досягти топових позицій у пошукових видачах. Також варто відзначити, що білі методи просування практично не використовують в сегменті російською мовою.

Біле seo просування (природна оптимізація) – це комплекс заходів і засоби просування веб-ресурсу, при цьому, не можна порушувати правила, які встановили пошукові системи. Але багато фахівців сумніваються в тому, що світле просування сайту може дати свої «плоди» і результат за короткий час.

Абсолютно біле seo-просування займе набагато більше часу, щоб ресурс потрапив на високі позиції в пошуковій системі. Щоб наздогнати конкурентів, сайт потрібно розвивати оперативно і різнобічно. А це передбачає нарощування маси обманним шляхом, це відноситься, швидше за все, до сірого SEO.

Методи білого просування, які допоможуть сайту потрапити до топ пошукових систем

Внутрішні роботи

1. Якісний контент. Він є базою для внутрішньої оптимізації будь-якого ресурсу, який повинен вийти в топ. При наповненні веб-сайту контентом потрібно заповнити сторінки текстами, які відповідають таким характеристикам:

  • Унікальність. Забороняється використовувати чужі матеріали, розміщені на інших сайтах.
  • Корисність. Контент повинен зацікавити користувача і допомогти йому знайти відповідь на його питання.
  • Відсутність води. Не потрібно ніяк наповнювати текст словесним сміттям, а варто цінувати час користувача, позбавляючи контент від зайвих непотрібних слів і конструкцій.
  • Експертність. У матеріалі повинно міститися якомога більше потрібних даних і слів. Користувачі досить часто діляться інформативним і актуальним матеріалом в соцмережах, а це надасть додатковий ефект до зовнішньої оптимізації площадки.
  • Оптимізація. Потрібно пам’ятати про коректну оптимізацію, рівномірно заповнювати текст ключовими словами з конкретною частотою.

2. Перевірка HTML-коду. Цей процес включає в себе підвищення валідності коду ресурсу. Таку перевірку необхідно здійснити, щоб уникнути катастрофічних помилок і збоїв в роботі, які впливають на індексацію ресурсу.

3. Швидкість завантаження. Чим вищою буде швидкість завантаження, тим краще буде юзабіліті і поведінкові чинники. Щоб збільшити швидкість відповіді від сайту, варто звернутися до сервісу PageSpeed ​​Insights в рекомендаціях Google.

4. Технічна досконалість. Щоб білі методи були правильними, варто приділяти увагу:

  • налаштуванню файлів sitemap.xml і robots.txt;
  • правці однакових сторінок, мета-тегів і контенту;
  • усуненню битих посилань;
  • налаштуванню 301 редиректів.

5. Вірно заповнені та унікальні title, description, H1-H6. Важливо правильно формувати SEO-теги, щоб пошуковики добре сприймали сторінки, розкручували їх і просували в ТОПи.

6. Ясна побудова площадки і перехід усередині сайту по сторінках. Текст повинен містити меню з категоріями і рубриками, зручне розташування для користувача і хороше відображення на поведінку відвідувачів. Крім того, важливо, щоб структура мала внутрішній перехід по сторінках, щоб поліпшити властивості продукту.

Зовнішні роботи

1. Просування в соціальних мережах. Нормативний акаунт, який нарощується за допомогою розкрутки в соціальних мережах, повинен бути максимально природним.

2. Реєстрація в каталогах. Ці інструменти сприяють збільшенню ваги ресурсу і розумінню конкурентності напрямку.

Гарантії безпечного просування

На превеликий жаль, отримати 100% гарантії безпечного існування веб-сайту в інтернеті – неможливо. Навіть якщо буде використано тільки законне біле сео, сайт завжди може опинитися під фільтрами ПС, наприклад, якщо конкуренти куплять багато поганих посилань на сайт.

Щоб уникнути цього, потрібно ретельно займатися розкручуванням, що не очікувати дарма і не витрачати свій час на чорний метод SEO і кожен день тримати під контролем індикатори працездатності площадки згідно з вимогами.

Висновок

Біле SEO відрізняється від чорного тим, що всі дії, які здійснюються на ресурсі, не мають заборони. А для того, щоб вивести ресурс з-під фільтра ПС, власнику потрібно витратити час, замовити витратні послуги і знімати неякісні посилання. А кошти, вкладені в закупівлю посилань, не можна буде повернути.

При цьому, знімати неякісні посилання безкоштовно далеко не всі власники ресурсів-донорів погоджуються, тому потрібно платити за це. А щоб не наразити себе таким ризикам, перше, що потрібно зробити – це звернутися за допомогою до SEO-фахівця, який зробить цю досить нелегку і відповідальну роботу.