Оформити заявку

8 золотих правил тематичної стратегії

admin
10/10/2013
Время чтения: 2 м

Які цілі переслідує тематична стратегія?

Кожен з існуючих сайтів має свою унікальну історію та причину створення, а також певну мету – зібрати в одному місці користувачів зі спільними інтересами і бажаннями.

Покликання інтернет-магазину – залучити відвідувачів і зробити з них потенційних, а ще краще постійних покупців, завдання блогу – знайти читача, який зареєструється і підтримає спілкування, мета новинного сайту – створити численну аудиторію, щоб донести їй певну інформацію.

Як бачимо, для реалізації кожної окремої задачі будь-якого сайту із загальної маси інтернет-користувачів потрібна лише мала частина всієї аудиторії з дуже вузьким колом інтересів і потреб.

Формування ж цільової аудиторії – від видачі сайту в ТОП за пошуковими запитами до спонукання до вчинення бажаної активної дії можливо тільки за допомогою публікації на сайті контенту, який володіє масою унікальних якостей.

Метою тематичної стратегії і є виявлення і чітке визначення тих якостей контенту і способів його подачі, які в сукупності забезпечать виконання сайтом покладених на нього завдань.

Тематична стратегія не повинна, безпосередньо, асоціюватися тільки з написанням текстів, це набагато ширше поняття.

«Тематична стратегія в чистому вигляді не виробляє контенту. Вона створює плани, керівництво до дії, розкладу і спільні цілі, пов’язані з контентом, але не сам зміст сайтів, робота в нашій галузі будується на основі принципів ефективності контенту, тобто на тому, що робить його придатним і корисним», – говорить Ерін Кіссейн, редактор, фахівець з тематичної стратегії і письменник.

Принципи тематичної стратегії:

1. Ефективність контенту. Розміщений на сайті контент повинен виконувати свої функції – спонукати, інформувати, зацікавлювати. Аудит сайту допоможе визначити ступінь затребуваності окремих сторінок і необхідність будь-яких змін.

2. Якість контенту. У контента, який розміщується на сайті, ніколи не повинна падати якість. В іншому випадку – першими відреагують відходом найцінніші – постійні відвідувачі ресурсу. Лаконічність, стислість, легкість сприйняття і, одночасно, інформаційна ємність контенту заощадить час на освоєння користувачем запитуваного матеріалу, що негайно створить гарне враження про ресурс.

3. Регулярність наповнення контентом. Сайт повинен мати постійний приплив контенту. Потрібно забезпечувати регулярне написання текстів: ресурс, що «завис» на одному місці, не представляє інтересу для повторного відвідування. Навпаки, сайт, що динамічно оновлюється актуальними матеріалами, буде затребуваний.

4. Видалення «сміття». Ніхто і ніколи, за винятком рідкісних і «важких» випадків, не буде перечитувати величезні обсяги офіційної інформації, на кшталт, місії і цілей компанії, яка не має безпосереднього відношення до дійсно потрібної інформації. Нецільова інформація однозначно буде за межами уваги користувачів, відповідно, відсутній сенс її розміщення.

5. Підбір персоналу, що пише. Копірайтер-універсал – це велика рідкість. Найчастіше людина спеціалізується на певному спектрі тем, з якими добре ознайомлений. Найкраще показує себе підбір людини, яка зможе постійно писати на ресурс – стиль написання і компетентність автора в освітлюваній темі легко вловлюється відвідувачами, тому є ризик втратити частку аудиторії при зміні автора.

6. Оптимальна кількість контенту. Надлишки інформації, а тим більше хаотичне її розташування не викличуть нічого, крім роздратування. Якщо передбачається робота з великою кількістю контенту, обов’язково потрібно його чітка структуризація.

7. Моніторинг конкурентного середовища. Слід знати всі недоліки і переваги аналогічних сайту ресурсів – для адекватної оцінки власного рівня.

8. Контент на перший погляд. У всіх користувачів є одна спільна риса – необхідну інформацію вони бажають отримати дуже швидко. Тобто, навіть яскравого погляду на контент має бути достатньо, щоб вловити його суть. При правильній подачі контент затримає на собі увагу і зацікавить відвідувача.

Спеціаліст з тематичної стратегії повинен бути знайомий з нюансами багатьох професій – копірайтера, маркетолога, менеджера, психолога, веб-програміста, SEO-спеціаліста, редактора, включаючи вільне орієнтування в темі, якій присвячений ресурс.

Тільки тверде усвідомлення спільних позицій всіх цих професій між собою дозволить забезпечити їх ефективну взаємодію і впевнене просування сайту.