0
Оформити заявку

5 способів просування публікації в Facebook

22/07/2015
admin

Як зробити публікацію в Facebook по-справжньому популярною? Кілька способів просування сайту в цій соц. мережі:

1. Діліться однієї публікацією в різних форматах

Використовуйте всі 4 формату для публікації в Facebook: текст, фото, відео, посилання на матеріал. Для просування окремої статті на сайті підійдуть всі типи постів. Спробувати різні формати варто хоча б з метою з’ясувати, який з них буде більш цікавим для цільової аудиторії.

Почніть із звичайного посилання: просто розмістіть URL на статтю в вашому блозі і додайте короткий опис. Не забудьте про Call-to-action! Заклик до дії може бути розважальним, надихаючим, пробуйте різні варіанти.

Наступний етап – використовуйте фото. Яскраве і якісне зображення зацікавить користувачів, адже більшість людей – візуали, і люблять зображення більше, ніж сухий текст.

Якщо у вас є відео, яке відповідає темі поста, поділіться ним обов’язково!

Текстовий пост, в якому ви задаєте питання підписникам спільноти і даєте лінк на статтю, може отримати широке охоплення. Подумайте гарненько над тим, що ви будете питати у аудиторії, – правильна постановка питання забезпечить велику кількість відповідей і обговорення під постом.

Не бійтеся, що, розміщуючи пости схожої тематики кілька разів, ви будете нагадувати підписникам заїжджу пластинку. Користувач може побачити в своїй стрічці 2 пости з 4-х. І якщо перший раз він не буде впевнений, чи читати йому цей матеріал, другий пост може спрацювати і здатися йому цікавим.

2. Відзначайте людей

Якщо це доречно, відзначайте людей або паблік організацій, про які йде мова в пості. Якщо ви просуваєте пост, використовуючи чотири можливих формати, відзначайте тільки в одному з подібних постів. Пріоритет віддавайте посту, в якому розміщений просто лінк.

Завдяки таким діям ви досягнете додаткового охоплення серед друзів\підписників людей або компаній, які ви згадали. Можливо, за таку увагу вам будуть навіть вдячні.

3. Діліться постом в групах

Якщо ви готові на більш агресивні дії, ви можете поділитися посиланням на свій блог, опублікувавши їх в тематичних групах і пабліках. Переконайтеся, що тематика спільноти, в якій ви публікуєте матеріал, відповідає темі вашої статті в блозі. Якщо ваш матеріал не цікавий учасникам групи, адміністратор може просто видалити його.

4. Шукайте підходящі публікації в групі

Використовуйте пошук в групах в Facebook. Шукайте підходящі пости і обговорення, в яких ви можете просувати окремі пости або свою спільноту. У коментарях залишайте лінк на ваш матеріал, якщо він підходить до теми дискусії. Звичайно ж, супроводжуйте посилання текстовим підведенням, щоб пояснити учасникам обговорення, чим їм буде цікавий матеріал за посиланням.

5. Використовуйте заходи для просування

Якщо ви просуваєте інформацію, прив’язану до дати, створіть заходи. Зробити це можна за допомогою звичайного профайлу. Не забудьте запросити своїх друзів взяти участь у заході. Інший варіант – створити подію через спільноту для просування заходу серед підписників.

Додаткова перевага просування через сторінку події: учасники бачитимуть оповіщення при оновленні інформації про захід.

Це основні способи просування в соціальних мережах, які ви можете використовувати, щоб збільшити відвідуваність сайту або блогу. Шукайте в соц. мережах аудиторію, якій буде цікавий ваш контент, і робіть просувний веб-ресурс ще популярнішим.

За матеріалами Post Planner