Оформити заявку

3 способи, як PPC і SEO команди можуть допомогти один одному

admin
11/01/2019
Время чтения: 3 м

Спори, ймовірно, триватимуть вічно: SEO проти PPC, куди краще розподілити Ваш маркетинговий бюджет?

Так чи інакше, ми вважаємо, що ці два напрямки набагато ефективніше використовувати разом.

Дні, коли команди SEO та PPC сидять по різні боки стіни, давно пройшли. Зараз настав час об’єднати зусилля для поліпшення вашого бізнесу і ось, як це можна зробити! Прочитайте наші 3 основні методи подолати бар’єр між SEO та PPC командами:

1. Почніть ділитися даними між командами

Розуміння того, які ключові слова використовує Ваша аудиторія при пошуку, має вирішальне значення для будь-якої успішної digital-стратегії. Безкоштовні інструменти для оцінки ключових слів, такі як Google Keyword Planner, – відмінний спосіб виміряти обсяг пошукового попиту, але він тільки дає поверхове розуміння. Команди PPC і SEO повинні ділитися дослідженнями ключових слів, щоб максимізувати ефективність обох напрямків.

Якщо ви використовуєте PPC-кампанії, то можна прискорити процес збору даних, експортуючи звіти по пошукових запитах і передаючи їх команді SEO, щоб зрозуміти, які ключові слова призводять до найбільшої кількості конверсій. Об’єднайте дані пошукових запитів з органічними показниками залучення такими, як показник відмов і кількість переглянутих сторінок за сеанс, і отримаєте інформацію, яка допоможе як PPC, так і SEO-командіровку при просуванні.

Обидві команди активно витрачають багато часу на дослідження ключових слів і пошукових запитів. Передаючи дані, ви значно скорочуєте зусилля команд на пошук інформації.

2. Займайте більше місця в пошуковій видачі

Ні для кого не секрет, що чим частіше ви показуєтеся в пошуковій видачі, тим більша ймовірність отримати трафік. Завдяки можливості підключення Google Analytics, Google Search Console і Google Ads, тепер можемо кількісно оцінити вплив, який справила ваша компанія, показавши кілька результатів пошуку. Давайте розглянемо приклад умов, не пов’язаних з брендом.

За всіма пошуковими запитами, не пов’язаними з брендами, рейтинг кліків по звичайних оголошеннях становив 3%, але коли було присутнє платне оголошення, коефіцієнт переходів по звичайним оголошенням підвищувався на 23%!

Якщо ви отримуєте, в середньому, 100 000 звичайних кліків на місяць, це додаткові 23 000 відвідувачів, які ви отримаєте, просто коли вони присутні як на платних, так і на звичайних результатах.

Повідомляючи про ефективність, ви можете оптимізувати бюджети на основі рейтингу і, в кінцевому підсумку, максимізувати свій дохід від пошуку.

3. Використовуйте органічний трафік з ремаркетинговими списками

Трафік, що надходить з різних джерел, розрізняється по поведінкових характеристиках. Наприклад, кампанії з підвищення обізнаності в медійній мережі Google генерують “top-of-funnel” користувачів, на відміну від direct трафіку, який призводить більш за відгуками друзів трафік. Те ж саме стосується трафіку, що генерується за допомогою SEO.

Незалежно від того, яка стратегія вашого SEO просування, важливо зв’язатися з командою PPC, щоб вона могла запустити ремаркетинг і повернути користувачів на сайт. Замість використання комплексного підходу і створення загальних списків ремаркетингу, команда PPC фахівців може просегментувати Вашу аудиторію і повернути користувачів на найбільш пріоритетні товари, сезонні товари, кошик і багато іншого.

Якщо Ви не знаєте, чи потрібно вам використовувати SEO просування разом з PPC, то команда Seomarket рекомендує використовувати ці два напрямки разом, при стратегічній співпраці та обміні даними можна досягти максимального результату.