0
Оформити заявку

10 міфів про пошукове ранжування Яндексу

10 міфів про пошукове ранжування Яндексу - Фото 1
16/07/2015
admin

У цій публікації ми зібрали для вас 10 спростувань найбільш поширених міфів про пошукову систему Яндекс.

№1 – Сторінка, найбільш релевантна запиту при пошуку по сайту, буде видаватися в загальній видачі.

Не обов’язково. Релевантні сторінки підбираються системою з урахуванням багатьох факторів. Далеко не завжди запити при пошуку по сайту обробляються з урахуванням факторів, які важливі при побудові видачі в загальному пошуку. В результаті, на першій позиції в пошуку по сайту може перебувати не та сторінка, яка буде першою в загальній видачі пошукової системи.

№2 – Якщо вказати в якості регіону сайту цілу країну, він буде в ТОПі за всіма геозалежними запитами.

Навпаки – рекомендується вказувати конкретний регіон або місто. По-перше, Яндекс відображає в ТОПі видачі за геозалежними запитами сторінки місцевих сайтів. По-друге, привласнення конкретної регіональної прив’язки не виключає того, що сайт знайдуть в результатах пошуку по іншому регіону. Таким чином, якщо у компанії в її діяльності є регіональна спрямованість, не соромтеся це вказувати.

№3 – Досить вказати регіон для налаштування регіональності сайту.

Звучить логічно, але Яндекс враховує не тільки регіон, який ви позначили. Наприклад, важливу фізичну адресу розташування компанії. Ви можете вказати необмежену кількість адрес, а ось для присвоєння регіональності сайту існує обмеження: допускається вибір всього 7-ми областей.

Адреса магазину або офісу компанії також впливатиме на позиції сайту у видачі за геозалежними запитами.

Підказка для регіональних сайтів

Вам може допомогти наявність на сайті спеціального контенту: корисна і актуальна інформація для користувачів регіону, до якого належить сайт, позитивно впливає на його позиції в пошуковій видачі. Використовуйте це!

№4 – Якщо сайт серйозно здав свої позиції в пошуковій видачі – це значить, що на нього наклали санкції.

У разі, якщо сайт знижується у видачі на 50 позицій або ще нижче, створюється враження, що на сайт були накладені санкції пошукової системи. Причина подібних змін може бути абсолютно іншою.

Часто причиною зниження позицій сайту є сукупність факторів: зміни в роботі алгоритмів, оновлення пошукової бази, заміна контенту на сайті і т. д. Проаналізуйте, що не так з вашим веб-ресурсом, і виправте помилки.

№5 – Обман служби підтримки: мій сайт на 10-й позиції, а підтримка каже, що він в 5-ці.

Ні, служба підтримки не бреше. Насправді, результати пошуку на різних пристроях і браузерах можуть відрізнятися. Найбільш надійний варіант перевірки позицій вашого веб-ресурсу в пошуковій видачі – пошук в режимі «інкогніто» браузера.

У разі, якщо результат все одно відрізняється, вам слід:

  • Відключити в налаштуваннях персоналізацію: https://yandex.ru/search/customize
  • Почистити кеш вашого браузера: http://help.yandex.ru/common/browsers-settings/browsers-cache.xml
  • Самі налаштування браузера повернути «за замовчуванням».
  • Також вимкніть встановлені розширення для браузера, а його перезапустіть.
  • Якщо після таких дій проблема не вирішена, пишемо в службу підтримки, вони спробують допомогти з’ясувати, що не так.

Пошукова видача Яндекса

№6 – У мене крутий сайт, а його позиції у видачі дуже низькі. Чому така несправедливість?

Буває дуже складно визначити, чого саме не вистачає веб-ресурсу, адже далеко не всі чинники ранжування можливо оцінити візуально. Більш того, помилки також трапляються. Якщо ви помітили, що сайт, що порушує правила, займає перші позиції, пишіть на підтримку, нехай відновлюють справедливість.

№7 – Чому сайти дилерів / дистриб’юторів товарів і послуг вище в пошуковій видачі, ніж мій сайт виробника?

Пошуковики віддають перевагу сайтам, які релевантні конкретним запитам, інформативні та корисні для інтернет-користувачів. Сайт виробника – це чудово, але ще краще – якісний сайт виробника, правда? Розберіться, що саме необхідно поліпшити в вашому сайті і як зробити його корисним для користувачів мережі.

Порада для сайту виробника

Вам варто сфокусуватися на запитах, за якими шукають саме виробника послуг або товарів. Це дасть вам перевагу перед конкурентами-дистриб’юторами.

№8 – Планую провести зміни на сайті, а служба підтримки не хоче пояснити мені, як це вплине на позиції сайту.

Правда ще страшніше: вони просто не знають цього! Конкретної відповіді на подібний запит не існує. Служба підтримки дійсно не завжди може спрогнозувати, як саме алгоритм пошукової системи сприйме зміни одного або декількох факторів, які впливають на ранжування вашого сайту.

№9 – Для кращого ранжування сайту необхідна його участь в Яндекс.Директ.

Дуже поширений міф, але, як і всі міфи, – помилковий. Яндекс.Директ ніяк не впливає на ранжування вашого сайту пошуковою системою. Але просування сайту через Яндекс.Директ принесе вам успіх.

№10 – Найближчий апдейт не розв’язав проблему – значить, Яндекс про неї забув.

Не можна просто так взяти і вирішити проблему з роботою алгоритму. Коригування подібних речей – трудомісткий процес, який займає багато часу. Більш того, ніхто не може гарантувати, що виправлення вирішить 100% проблем. Чекайте і сподівайтеся на краще!

Тепер ви знаєте про Яндекс більше. Якщо у вас залишилися “білі плями” в знаннях про цю пошукову систему, залишайте ваші питання в коментарях, і ми постараємося дати відповідь на кожен з них. Читайте наш блог і дізнайтеся більше інформації про рекламу в Яндексі.

За матеріалами http://platon.ya.ru/2701