5 способів просування публікації в Facebook

Як зробити публікацію в Facebook по-справжньому популярною? кілька способів просування сайту в цій соц. мережі:

1. Діліться однієї публікацією в різних форматах

Використовуйте всі 4 формату для публікації в Facebook: текст, фото, відео, посилання на матеріал. Для просування окремої статті на сайті підійдуть всі типи постів. Спробувати різні формати варто хоча б з метою з’ясувати, який з них буде більш цікавим для цільової аудиторії.

Почніть із звичайною посилання: просто розмістіть URL на статтю в вашому блозі і додайте короткий опис. Не забудьте про Call-to-action! Заклик до дії може бути розважальним, надихаючим – пробуйте різні варіанти.

Наступний етап – використовуйте фото. Яскраве і якісне зображення зацікавить користувачів – адже більшість людей візуали і люблять зображення більше, ніж сухий текст.

Якщо у вас є відео, яке відповідає темі поста – поділіться ним обов’язково!

Текстовий пост, в якому ви задаєте питання передплатникам спільноти і даєте лінк на статтю, може отримати широке охоплення. Подумайте гарненько над тим, що ви будете питати у аудиторії – правильна постановка питання забезпечить велику кількість відповідей і обговорення під постом.

Не бійтеся, що розміщуючи пости схожої тематики кілька разів, ви будете нагадувати передплатникам заїла пластинку. Користувач може побачити в своїй стрічці 2 пости з 4-х. І якщо перший раз він не буде впевнений, читати йому цей матеріал, другий пост може спрацювати і здатися йому цікавим.

2. Відзначайте людей

Якщо це доречно – відзначайте людей або паблік організацій, про які йде мова в пості. Якщо ви просуваєте пост використовуючи чотири можливих формату, відзначайте тільки в одному з подібних постів. Пріоритет віддавайте посту, в якому розміщений просто лінк.

Завдяки таким діям, ви досягнете додаткового охоплення серед друзів\передплатників людей або компаній, які ви згадали. Можливо, за таку увагу вам будуть навіть вдячні.

3. Діліться постом в групах

Якщо ви готові на більш агресивні дії, ви можете поділитися посиланням на свій блог, опублікувавши їх в тематичних групах і паблік. Переконайтеся, що тематика спільноти, в якому ви публікуєте матеріал, відповідає темі вашої статті в блозі. Якщо ваш матеріал не цікавий учасникам групи, адміністратор може просто видалити його.

4. Шукайте підходящі публікації в групі

Використовуйте пошук в групах в Facebook. Шукайте підходящі пости і обговорення, в яких ви можете просувати окремі пости або свою спільноту. У коментарях залишайте лінк на ваш матеріал, якщо він підходить до теми дискусії. Звичайно ж, супроводжуйте посилання текстової підведенням – щоб пояснити учасникам обговорення ніж їм буде цікавий матеріал по посиланню.

5. Використовуйте заходи для просування

Якщо ви просуваєте інформацію прив’язану до дати – створіть заходи. Зробити це можна за допомогою звичайного профайл. Не забудьте запросити своїх друзів взяти участь у заході. Інший варіант – створити подію через співтовариство, для просування заходи серед передплатників.

Додаткова перевага просування через сторінку події: учасники бачитимуть оповіщення при оновленні інформації про захід.

Це основні способи просування в соціальних мережах, які ви можете використовувати, щоб збільшити відвідуваність сайту або блогу. Шукайте в соц. мережах аудиторію, якій буде цікавий ваш контент і робіть просувний веб-ресурс ще популярнішим.

За матеріалами Post Planner

Оставить комментарий

avatar
  Подписаться  
Уведомление о