200$ за SEO-просування: вигідна угода або обман?

Деякі запевнення підрядників повинні вас насторожити. Адже співпраця з непрофесіоналами може обернутися не тільки зливом бюджету, а й великими проблемами з розкручуванням сайту.
Сьогодні на ринку інтернет-маркетингу конкурують сотні компаній, і кожна обіцяє швидке і якісне просування сайту, забезпечивши високі позиції і трафік. Клієнту досить складно зробити вибір, адже для того щоб розбиратися в питаннях по SЕО і контекстній рекламі потрібно досконально освоїти їх специфіку. А ось компаніям нерозбірливість клієнта тільки на руку, адже вони можуть викачувати з вашого гаманця тисячі доларів, а натомість – кіт в мішку!

Щоб не стати жертвою обману, потрібно володіти певними знаннями. Спробуємо разом розібратися, як відрізнити професіоналів інтернет-маркетингу від профанів і пересічних шахраїв.

Ми вже розглядали питання, які свідчать про некомпетентність фахівців в області контекстної реклами. Сьогодні будемо говорити про SEO.
Отже, існує ряд свідомо нездійсненних обіцянок, які можуть давати тільки непрофесійні підрядники.

«За допомогою інструментів SEO ми виведемо сайт в ТОП за один-два місяці»
Швидке виведення сайту в ТОП за допомогою SEO практично неможливо. Та й який, власне, ТОП мається на увазі: ТОП-3 або ТОП-10? За якими ключовими запитами: високочастотним або низькочастотних? Якщо SEO бездоганно побудовано, то через 1-2 місяці можна спостерігати позитивну динаміку, але не більше. Досягнення результатів за відносно короткий період – це про контекстну рекламу. А ось виведення в ТОП пошукових систем – робота більш тривала і відноситься до такого типу просування як SEO.

«Місячний бюджет на просування не перевищить 200 $»
З урахуванням нинішніх коливань курсу, 200 доларів – грунтовна сума, тому важливо розуміти, який результат за ці гроші ви отримаєте. Професійна компанія зможе назвати бюджет тільки після глибокого вивчення ваших потреб і формування стратегії просування. Але варто відзначити відразу – робота професіоналів так дешево не коштує.

SeoObmanTop

«Ми виведемо ваш сайт в ТОП по всім ключовим запитам»
Багато чого, звичайно, залежить від переліку ключових запитів, але просування сайту в ТОП по кожному з них – досить складне завдання, якщо ключових слів дуже багато і всі вони високочастотні. Подібні обіцянки підрядника можуть свідчити як про непрофесіоналізм, так і про його недобросовісність.

«Ми не готові звітувати по видатках на інтернет-просування»
Відмова звітувати по видатках – це вже підозріло. Адже коли компанія не готова «відкривати» бюджет, її роботу дуже складно контролювати.
В такому випадку не ясно, скільки грошей клієнта йде на комісію підряднику, а скільки – власне на просування.
Сумлінна компанія відкрита і прозора для клієнта. Професіонал завжди представляє звіт замовнику. Якщо це не так – варто задуматися про відмову від послуг такого підрядника.

«Ми не можемо гарантувати досягнення будь-яких конкретних показників»
Гарантувати абсолютно все компанія дійсно не може, однак певні гарантії надати зобов’язана. Зокрема, можна розрахувати показник трафіку в розрахунку на певний місяць, або ж місячний приріст у відсотках. В крайньому випадку, компанія повинна гарантувати повернення коштів у разі, якщо не будуть досягнуті певні результати.

SeoObmanInfo

Також, є пару рекомендацій для тих, хто вперше приступає до співпраці з SEO-компаніями:

blankНе рекомендується зв’язуватися з підрядниками, які не існують фізично представництва. Будь-яка серйозна інтернет-компанія повинна мати офіс, це є однією з гарантій її надійності. Крім того, у компанії з просування сайтів повинен бути свій штат маркетологів, веб-дизайнерів, аналітиків, розробників і копірайтерів.

blankЯкщо SEO-компанія не ставить вам, власнику сайту, ніяких питань – це зовсім не ознака її компетентності і непогрішності. Навпаки, професійний підрядник завжди задає питання для досягнення якісного результату. Якщо ж SEO-компанія не цікавиться бізнесом клієнта, швидше за все, вона зайнята банальним збільшенням кількості посилань на сайт замовника. Результат буде невтішним.

Крім того, професійні SEO-компанії завжди пропонують свої ідеї для поліпшення конверсії і позицій сайту, при цьому активно комунікуючи з клієнтом. Якщо ж не пропонують, то знову-таки займаються виключно посиланнями, що в нинішній час малоеффектівно.К чого може привести співпрацю з непрофесійними компаніями? Найсумніший результат співпраці – санкції з боку пошукової системи, що може привести до зниження позицій сайту в пошуковій видачі. Перевірити наявність ручних санкцій можна через сервіс Google Webmaster Tools.

Орієнтуючись на ці приклади нездійсненних обіцянок, ви зможете відшукати справжнього профі, який допоможе вам у вирішенні ваших бізнес-завдань.